Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:@Montylove: De eerste is erg mooi...15,- De tweede vind ik niet zo, beetje ´dood´oog.. 10,00?
Cyntje schreef:@ montylove: Ik heb het vorige pagina ook nog eens aangehaald dat het niet de bedoeling is dat je hier half af werk plaatst....nu tuimel ik er zelf in en taxeer ik een tekening op waarde terwijl deze niet eens af is... Dan kun je beter een eigen topic openen ipv het hierin te zetten...
Citaat:Tuurlijk niet, wat ik bedoel is dat het topic nu vol raakt met afbeeldingen waarvan sommigen niet eens af zijn, of die idd zoals Remy het zegt, in een (bijvoorbeeld) wiskundeschrift gemaakt zijn. Als je jezelf en je werk goed wil laten zien (het is een vorm van presenteren) zorg dan dat de presentatie én je werk in orde zijn. Dus: góede afbeelding van een werk wat je bewust hebt gekozen omdat je er een waarde aan verbindt (anders plaats je het niet in dit topic)
Daar hoef je geen Rembrandt voor te zijn, absoluut niet! Maar bedenk wel dat anderen er naar kijken met de bedoeling er een waarde aan toe te kennen, dus kritisch kijken. Mensen doen er moeite voor, zorg dan dat datgene wat je laat zien ook in orde is...
Nikki_jimmy schreef:het 1e paard vind ik een beetje te grof, te groot hoofd, 't lijkt een beetje uitgerekt, ik zou er 15,- voor wegleggengewoon goed kijken naar de verhoudinge
Farouche2 schreef:Ik vind hem ook niet helemaal kloppen, maar kan niet zeggen wat er niet klopt, daar ben ik nog niet over uit.. Echt raar...
Want hij is wel heel mooi!