Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lil0l0v3r schreef:Op dit moment twijfel ik tussen de canon eos nog wat ik geloof 350 en die van kodak, weet iemand of die goed en een beetje makkelijk mee zijn om mee te werken?
manzano schreef:Scum schreef:Ik heb een kaartje van 1GB voor 35 euro gekocht laatst. En mijn 512 (SD) was 28 euro
Is dat geen CF kaartje geweest dan? Die zijn sowieso goedkoper!
babe schreef:Nee, een maandje geleden ongeveer.. Ja vond het ook nogal duur. Maar niet verder gezocht naar goedkopere.
Scum schreef:
Waar haal jij die goedkope CF kaarten dan vandaan? Die zijn juist veel duurder dan die SD kaarten. Ik wil nog wel een goede CF (Sandisk of Lexar) hebben van 1BG. Een snelle kaart. Weet jij dan een adres waar ze goedkoop te krijgen zijn?
Die XD zijn toch alleen geschikt voor Olympus, of ben ik nou gek? Komt waarschijnlijk daardoor dat ze duurder zijn?
Lil0l0v3r schreef:ik had het over de Kodak DX 6490 en ik weet wel waar ik aan begin hoorMijn vader fotografeert veel, net als mijn oom met alle2 slr's camera's. Dus ik vind het een beetje overbodig je commentaar maarja(niet banketstaaf bedoelt). Ik loop trouwens ook al vanaf kleins af aan overal foto's van te maken, maar dan met een digitale, dus ik weet wel dat ik het echt graag wil. Mijn oom en vader zijn nu op vakantie, dus mijn vader zij dat ik maar al vast een beetje rond moet gaan kijken. Ik krijg hem trouwens voor mijn verjaardag.
Cow_horse schreef:Ik zou ook wel willen weten of de XD kaarten alleen voor olympus zijn, of kunnen ze ook in een canon?