Boyke_Candy schreef:Mandy nog wat helemaal gelijk!!ja k stoor me daar aan en meer mensen met wij waarschijnlijk.
Ja ik vind het zeer irritant. Ook als er allemaal van die reacties komen van dat hij mooi is enzo. Maar dat is nog iets minder storend!
Zou iemand hier voor mij ook zo iets maken ?Met deze foto's hoeft nie allemaal kan er ook uitzoeken dat maakt nie uit
komt door de hitte, ik zal het je even normaal melden voor vragen voor een fotocollage is een ander topic, dit topic is voor de resultaten
ja het kan wel dat het al vaker is gezegt, maar voor mensen die het nog niet weten, kiomt het anders zo bot over
ik had ook weer een paar af..deze zijn voor vi0r;deze zijn voor turbo tinker;ik hoop dat jullie ze moii vinden..wie er nog meer een collage wil.. moet maar een PM sturen..
oh gaaf tirana_nr1 !!!vooral die eerste (die jij mislukt vond ) vind ik supergaaf.en bij de tweede staat conner ipv connor
&Ook een collage? Dat kan.Houd wel rekening met een wachttijd.Pm minstens drie foto's ( LIEVER MEER ! ) en de naam van je paard/pony.