Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Marit Wat een ontzettend scherpe foto!
ismy op deze foto, heb ik eigenlijk een beetje hetzelfde commentaar als op je foto van week 1. Vind de foto erg creatief ook wel met die beweging zo, maar ik vind de blik niet passen bij de rest wat zich in de foto afspeelt. Ze is met dat voorwerp bezig in haar handen maar haar blik schenkt hier geen aandacht aan. Als ze naar het voorwerp had gekeken dan had dat al een heel ander beeld gegeven denk ik.
Mariett Wat een leuke creatieve foto, vind het zwart wit er ook mooi bij passen. Enige commentaar is dat ik zelf nog het oortje van het paard er helemaal bij op had geschoten. Maar voor de rest netjes gedaan.
LinSa Wat een leuk bolletjes haar, enige wat opvalt is dat het hoofd van de pony wat wegvalt door de schaduw op haar hoofd.
it_is_me Scherpe foto, ik zie enkel wat ‘vlekjes’ op het zwarte deel van de foto, lijkt wat op ruis, maar ik geloof dat dit ook al eens ergens gezegd is. Nette foto verder.
MarijeR Alweer zo’n toffe foto, vind het inderdaad een leuk doorkijkje, heb verder geen commentaar op deze foto!
k_m Kunstige foto, enige storende is dat de zon haar hoofd,arm/schouders wat teveel belicht. Anderzijds geeft dat ook wel weer een mooi contrast, maar dit is denk ik ook smaak gebonden.
verography Aaaaaaawh, wat een lief dier! Die oortjes lijken net zo geschilderd met dat witte. Enige commentaar wat ik kan geven is dat het jammer is dat er net een spriet voor het rechter oog zit.
marijepagter Puppy’s zijn zo ontzettend leuk om op de foto te zetten, maar inderdaad ook lastig door hun overschot aan energie. Het enige wat mij opvalt is hetzelfde wat je zelf ook wel was opgevallen, vind het verder een leuke foto!
Racheel Mooie foto, ondanks gebrek aan de zon goed gelukt. Ik zou zelf wat meer ruimte aan de rechter kant willen zien, nu lijkt het zo afgekapt ineens bij de hals.
cathyenbeau Zo dat onderwerp ben ik in dit topic nog niet eerder tegen gekomen, origineel. Heb eigenlijk geen commentaar op deze foto.
Bellatrix Mooie foto, heb verder geen toevoegend commentaar op deze foto!
billionache Bijzondere foto, enerzijds erg druk maar anderzijds is ie ook wel weer fascinerend. Kan hier niet zo goed commentaar op geven
Jespri Gave foto, mooie lucht inderdaad. Enige wat mij opvalt is dat ik zelf aan de onderkant wat meer boom had willen zien
manonfleur Netjes scherpgesteld.
magda_90 Bijzondere foto, je krijgt echt de sfeer van een kopje thee mee. Knap gedaan.
Astor Gave foto, heb hier verder geen commentaar op.
rosslover Bijzondere foto, ook hier weet ik geen commentaar op te vinden.
JolijnnKnap gedaan met dat zwart op zwart, lijkt me lastig scherpstellen. Geen commentaar hier op verder.
Joysieee Goed idee om er zo mee te oefenen, heb hier niks aan toe te voegen verder. Leuk gedaan.
Murthul Awh, leuke foto, misschien een tikkeltje aan de gele kant maar verder vind ik hem heel zacht vastgelegd ook zo met het licht wat er op valt
Kimmetjee04 Week 1: Mooie foto, vind de bewerking qua kleur er mooi bij passen, enige puntje is dat ik zelf wat meer ruimte aan de bovenkant van de foto had willen zien. Week 2: Toffe nabewerking. Doe het je niet na, enige puntje is wat ook al eerder is gezegd geloof ik, dat de kwast te weinig contact lijkt te hebben met het hoofd.
Agossie Awh, ik vind je hond zo tof hé. Zie wel vaker foto’s voorbij komen van hem /haar en telkens moet ik weer lachen om die grote oren die altijd gespitst staan. Vind het een nette foto, gekozen achtergrond vind ik er ook mooi bij passen.
calice Lieve foto, enige wat mij stoort is de schaduw achter op de muur.
binky Hahaha, grappige foto. Weet niet zo goed wat ik er verder voor commentaar op zou kunnen geven
XiiaaooNaa Leuke foto, vanuit een mooi punt ook genomen. Niks op aan te merken.
monbyou Leuke foto, ietwat drukke achtergrond maar soms heb je dat niet voor het kiezen, ook vind ik het stukje deken rechtsonder wat storend.
horserider22 leuke foto, maar ik vind de achtergrond nogal afleiden, ook lijkt er nogal een waas overheen te zitten en het scherpte punt op de pootjes/riem te liggen. Ik zelf had het scherpte punt op de ogen gedaan.
MarBri Awh wat een donzig beestje, vind de kleuren mooi zacht vastgelegd. Enige commentaar wat ik heb is dat je bij het voor ons linker oog de weerspiegeling van de verlichting ziet, hierdoor valt de pupil weg en kijk ik een beetje raar naar haar ogen.
Irene96 creatief zelfportret, denk dat dit wel een foto is waar je van houd of niet van houd, vind zelf de kleuren wat te druk.
Dandy200 Mooi gedaan zo met die lichtjes, mis enkel wat scherpte in de achterste bloemen, die lijken zo wel bewogen.
Sodeletuut Alweer zo’n beertje van een pony, leuke foto, heb hier verder geen toevoegend commentaar op.
LauraBloem Ik vind het zo wel een hele gave foto hoor, die vogel springt er ook echt uit.
Leonyr Wat bijzonder, en haarscherp!
wendy1987 Leuk onderwerp, maar ik vind de foto wat mat ogen. Voor de rest heb ik geen commentaar hier op.
Babel Wauw, gave foto! Heb hier niks aan toe te voegen.
SternPhoto Leuke foto, netjes scherpgesteld op de ogen. Vind hem persoonlijk wel iets te krap gekaderd.
Rianne_ hele mooie foto, hier kan ik wel een tijdje naar blijven kijken
SuperLiesje Mooi scherpgesteld, erg sprekend, geen commentaar verder.
showteam Mooie kat, vanuit een leuke hoek genomen. Mooi foto, geen commentaar.
Kanzi eerlijk gezegd weet ik eigenlijk niet wat ik hiervan moet vinden, ik vind de nabewerking erg tof, maar anderzijds zie ik het ‘foto’ zijn hier niet meer in, lastig te omschrijven. Maar wel netjes gedaan verder.
HeavensLove bijzondere foto, heb hier verder geen commentaar op.
Crazymel originele foto, mooi scherp gesteld op de ogen ook.
jooproo Aparte foto, vraag me enkel af wat dat zwarte is? Ook lijkt het strand wel ‘gecloned’ (lastig te omschrijven maar alsof er een penseel van Photoshop overheen is geweest die alles wat ‘uitrekt') Vind de foto wel vanuit een leuk perspectief genomen.
Asselruiter schreef:Ik vind het een hele mooie, betekenisvolle foto m.b.t. de verschrikkelijke gebeurtenissen in Parijs deze week. Mooi gebaar Hilly200!
hilly200 schreef:jooproo Aparte foto, vraag me enkel af wat dat zwarte is? Ook lijkt het strand wel ‘gecloned’ (lastig te omschrijven maar alsof er een penseel van Photoshop overheen is geweest die alles wat ‘uitrekt') Vind de foto wel vanuit een leuk perspectief genomen.