[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 15:50

Zo, mijn week 2 is ook klaar :) Probeer dit weekend ook nog even feedback op anderen te geven.

Afbeelding

Asselruiter

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 16:07

Wat een rust dat jouw foto uitstraalt, Rianne! Heel mooi gedaan!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 16:15

Rianne_, mooie foto, fijn om naar te kijken..

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 16:28

Mijn foto voor week 2

Afbeelding

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 17:08

Super bedankt voor alle lieve complimenten en tips +:)+

Bij deze mijn week 2:
Afbeelding

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 17:10

Superliesje; mooie foto!

Showteam; mooie foto, jammer dat de poezel net niet in de lens kijkt.

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 17:37

Wat komen er weer veel mooie foto's voorbij!
Ik doe de feedback weer als de lijst af is.

Mijn week 2;

Afbeelding

Ik wilde een wilg in de storm vastleggen met een lange sluitertijd.
Deze foto heb ik flink overbelicht gemaakt, in de nabewerking wat bijgesneden en het contrast nog een beetje versterkt.

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 17:44

Mijn week 2

Afbeelding

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 17:52

Kanzi; heel bijzonder, hij spreekt me zeker aan, alleen vind ik hem iets te overbelicht, de onderkant van de boom valt bv ook weg.
Heavenslove: Hele bijzondere foto! Wat voor bloemetje is 't geweest?

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-15 17:55

Een orchidee... :D (is mijn lievelingsbloem, die herken ik wel.)

(toen was het geen orchidee... :x )

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 17:59

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 18:06

het is inderdaad een orchidee ^^ het hartje van de bloem :)

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 18:17

mijn week 2
Afbeelding

heb het deze week beetje erg druk gehad alles wel bij gelezen zitten erg gave fotos tussen!

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 18:27

Prachtige foto's deze week weer, heb nog geen tijd gevonden om een complete feedback te geven.

Ik zat wat in twijfel of ik geen foto uit de 'oude doos' zou pakken maar toch gekozen voor een foto die deze week gemaakt is en ook echt staat voor gebeurtenissen deze week.

Week 2

50 MM
F1.8
1/125 sec
iso 800

Afbeelding
#Jesuischarlie by hiltsjew, on Flickr

Ben zelf niet geheel tevreden, foto is met weinig licht gemaakt hierdoor was het lastiger scherp te stellen.

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 18:34

Ik vind het een hele mooie, betekenisvolle foto m.b.t. de verschrikkelijke gebeurtenissen in Parijs deze week. Mooi gebaar Hilly200!

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 19:25

Mijn week 2:
Afbeelding
Ben er zelf niet helemaal tevreden over de gehele foto, maar waarom weet ik niet.

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 19:42

Iedereen nog bedankt voor de feedback op mijn foto van week 1, was het zeker eens met het meeste commentaar en met sommige opmerkingen kan ik echt wel wat :). Het is trouwens een sandwich piep speeltje wat ze beet heeft :D
Zo en nu mijn feedback tot nu toe :).

Citaat:
Marit Wat een ontzettend scherpe foto!
ismy op deze foto, heb ik eigenlijk een beetje hetzelfde commentaar als op je foto van week 1. Vind de foto erg creatief ook wel met die beweging zo, maar ik vind de blik niet passen bij de rest wat zich in de foto afspeelt. Ze is met dat voorwerp bezig in haar handen maar haar blik schenkt hier geen aandacht aan. Als ze naar het voorwerp had gekeken dan had dat al een heel ander beeld gegeven denk ik.
Mariett Wat een leuke creatieve foto, vind het zwart wit er ook mooi bij passen. Enige commentaar is dat ik zelf nog het oortje van het paard er helemaal bij op had geschoten. Maar voor de rest netjes gedaan.
LinSa Wat een leuk bolletjes haar :P, enige wat opvalt is dat het hoofd van de pony wat wegvalt door de schaduw op haar hoofd.
it_is_me Scherpe foto, ik zie enkel wat ‘vlekjes’ op het zwarte deel van de foto, lijkt wat op ruis, maar ik geloof dat dit ook al eens ergens gezegd is. Nette foto verder.
MarijeR Alweer zo’n toffe foto, vind het inderdaad een leuk doorkijkje, heb verder geen commentaar op deze foto!
k_m Kunstige foto, enige storende is dat de zon haar hoofd,arm/schouders wat teveel belicht. Anderzijds geeft dat ook wel weer een mooi contrast, maar dit is denk ik ook smaak gebonden.
verography Aaaaaaawh, wat een lief dier! Die oortjes lijken net zo geschilderd met dat witte. Enige commentaar wat ik kan geven is dat het jammer is dat er net een spriet voor het rechter oog zit.
marijepagter Puppy’s zijn zo ontzettend leuk om op de foto te zetten, maar inderdaad ook lastig door hun overschot aan energie. Het enige wat mij opvalt is hetzelfde wat je zelf ook wel was opgevallen, vind het verder een leuke foto!
Racheel Mooie foto, ondanks gebrek aan de zon goed gelukt. Ik zou zelf wat meer ruimte aan de rechter kant willen zien, nu lijkt het zo afgekapt ineens bij de hals.
cathyenbeau Zo dat onderwerp ben ik in dit topic nog niet eerder tegen gekomen, origineel. Heb eigenlijk geen commentaar op deze foto.
Bellatrix Mooie foto, heb verder geen toevoegend commentaar op deze foto!
billionache Bijzondere foto, enerzijds erg druk maar anderzijds is ie ook wel weer fascinerend. Kan hier niet zo goed commentaar op geven :P
Jespri Gave foto, mooie lucht inderdaad. Enige wat mij opvalt is dat ik zelf aan de onderkant wat meer boom had willen zien
manonfleur Netjes scherpgesteld.
magda_90 Bijzondere foto, je krijgt echt de sfeer van een kopje thee mee. Knap gedaan.
Astor Gave foto, heb hier verder geen commentaar op.
rosslover Bijzondere foto, ook hier weet ik geen commentaar op te vinden.
JolijnnKnap gedaan met dat zwart op zwart, lijkt me lastig scherpstellen. Geen commentaar hier op verder.
Joysieee Goed idee om er zo mee te oefenen, heb hier niks aan toe te voegen verder. Leuk gedaan.
Murthul Awh, leuke foto, misschien een tikkeltje aan de gele kant maar verder vind ik hem heel zacht vastgelegd ook zo met het licht wat er op valt :)
Kimmetjee04 Week 1: Mooie foto, vind de bewerking qua kleur er mooi bij passen, enige puntje is dat ik zelf wat meer ruimte aan de bovenkant van de foto had willen zien. Week 2: Toffe nabewerking. Doe het je niet na, enige puntje is wat ook al eerder is gezegd geloof ik, dat de kwast te weinig contact lijkt te hebben met het hoofd.
Agossie Awh, ik vind je hond zo tof hé. Zie wel vaker foto’s voorbij komen van hem /haar en telkens moet ik weer lachen om die grote oren die altijd gespitst staan. Vind het een nette foto, gekozen achtergrond vind ik er ook mooi bij passen.
calice Lieve foto, enige wat mij stoort is de schaduw achter op de muur.
binky Hahaha, grappige foto. Weet niet zo goed wat ik er verder voor commentaar op zou kunnen geven :)
XiiaaooNaa Leuke foto, vanuit een mooi punt ook genomen. Niks op aan te merken.
monbyou Leuke foto, ietwat drukke achtergrond maar soms heb je dat niet voor het kiezen, ook vind ik het stukje deken rechtsonder wat storend.
horserider22 leuke foto, maar ik vind de achtergrond nogal afleiden, ook lijkt er nogal een waas overheen te zitten en het scherpte punt op de pootjes/riem te liggen. Ik zelf had het scherpte punt op de ogen gedaan.

MarBri Awh wat een donzig beestje, vind de kleuren mooi zacht vastgelegd. Enige commentaar wat ik heb is dat je bij het voor ons linker oog de weerspiegeling van de verlichting ziet, hierdoor valt de pupil weg en kijk ik een beetje raar naar haar ogen.
Irene96 creatief zelfportret, denk dat dit wel een foto is waar je van houd of niet van houd, vind zelf de kleuren wat te druk.

Dandy200
Mooi gedaan zo met die lichtjes, mis enkel wat scherpte in de achterste bloemen, die lijken zo wel bewogen.
Sodeletuut Alweer zo’n beertje van een pony, leuke foto, heb hier verder geen toevoegend commentaar op.
LauraBloem Ik vind het zo wel een hele gave foto hoor, die vogel springt er ook echt uit.
Leonyr Wat bijzonder, en haarscherp!
wendy1987 Leuk onderwerp, maar ik vind de foto wat mat ogen. Voor de rest heb ik geen commentaar hier op :).
Babel Wauw, gave foto! Heb hier niks aan toe te voegen.

SternPhoto
Leuke foto, netjes scherpgesteld op de ogen. Vind hem persoonlijk wel iets te krap gekaderd.
Rianne_ hele mooie foto, hier kan ik wel een tijdje naar blijven kijken :)
SuperLiesje Mooi scherpgesteld, erg sprekend, geen commentaar verder.
showteam Mooie kat, vanuit een leuke hoek genomen. Mooi foto, geen commentaar.
Kanzi eerlijk gezegd weet ik eigenlijk niet wat ik hiervan moet vinden, ik vind de nabewerking erg tof, maar anderzijds zie ik het ‘foto’ zijn hier niet meer in, lastig te omschrijven :o. Maar wel netjes gedaan verder.
HeavensLove bijzondere foto, heb hier verder geen commentaar op.
Crazymel originele foto, mooi scherp gesteld op de ogen ook.
jooproo Aparte foto, vraag me enkel af wat dat zwarte is? Ook lijkt het strand wel ‘gecloned’ (lastig te omschrijven maar alsof er een penseel van Photoshop overheen is geweest die alles wat ‘uitrekt' :+) Vind de foto wel vanuit een leuk perspectief genomen.

Asselruiter schreef:
Ik vind het een hele mooie, betekenisvolle foto m.b.t. de verschrikkelijke gebeurtenissen in Parijs deze week. Mooi gebaar Hilly200!

Dankjewel :o

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 20:21

hilly200 schreef:
jooproo Aparte foto, vraag me enkel af wat dat zwarte is? Ook lijkt het strand wel ‘gecloned’ (lastig te omschrijven maar alsof er een penseel van Photoshop overheen is geweest die alles wat ‘uitrekt' :+) Vind de foto wel vanuit een leuk perspectief genomen.

Het was nogal stormachtig op het strand. Dat zwarte is een vliegende emmer, om wat "beweging" in de foto te brengen. Verder, omdat het dus heel hard waaide, stoof het zand ook door de hele lucht met over de rest van het zand. (vooral linksonder is dit een soort van te zien ;) op de foto )
Laatst bijgewerkt door jooproo op 10-01-15 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 20:21

Week #02

Afbeelding

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 20:38

Vandaag dus op pad geweest en ik ben toch wel tevreden over het resultaat! Eerste keer 'echte' mensenfotografie.
Ook heb ik gespeeld met de omgeving (voorgrond) bij het plaatje betrekken en ik hoor graag wat jullie ervan vinden!

Mijn week 2!
Afbeelding
ISO 100 - f1/8 - Sluitertijd 1/100
Laatst bijgewerkt door MZorro op 10-01-15 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 20:38

Week #02
Afbeelding

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:12

crazymel Leuke foto, jammer van het haartje van t neusje naar t voorhoofd, die had ik persoonlijk weggewerkt
hilly200 mooie foto.
jooproo eigenlijk snap ik deze foto niet helemaal, er is een bewogen zwarte vlek/emmer oid in beeld die ik niet begrijp, de kleuren zijn niet mooi en het lijkt haast een uitgerekte,bewogen panorama oid.
_kiki_ Grappige foto, toch is ie net niet voor mij, ik heb het idee dat ik teveel eten zie oid, ik krijg er wel trek van :))
MZorro Ik vind eigenlijk dat je net teveel voorgrond hebt betrokken, en dat leid een beetje af.
sanne_com Hele toffe foto :j

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:15

:wave: *bijlees*

horserider22, Lipydo, wendy1987, Murthul, Brechtjee, Jolijnn, Jespri, sorsie, verography, Sicayes, hilly200
Bedankt voor jullie feedback op mijn foto van zowel week 1 als week 2.

Joysieee
Als oefenobject zijn je paardjes ideaal natuurlijk. Wellicht kun je de volgende keer het voorste paardje linksonder plaatsen, de groep rechtsboven en zo een diagonale kijklijn creëren? Ook lijkt het boven iets te krap gekaderd. Qua instellingen vind ik dat je goed bezig bent geweest.

manonfleur
Oefenfoto's zijn soms saai, maar dat maakt helemaal niet uit, "schoolwerk" is saai immers. :Y)

Murthul
Wat schattig dat vosje! Wellicht iets de hooglichten verminderen? Verder niets op aan te merken.

Kimmetjee04
Heb je bij de foto van week 1 geflitst? Iets weggewerkt ter hoogte van de nek? Want daar klopt ergens iets niet namelijk. De eerste is verder mooi van kleur en an sich een leuk portret, maar ook niet meer dan dat, gewoon een net portret. De tweede is imo wat achterhaald (heel vaak voorbij zien komen namelijk) maar dat maakt deze uitvoering er niet slecht op. Je hebt het netjes gedaan en leuk contrast qua kleuren, alleen zou ik de volgende keer de kwast echt meer op het gezicht drukken.

Agossie
Heel mooi aansprekend koppie en zo met de uitleg erbij snap ik de kadering ook. Netjes gedaan. :j
Mooie Mik. <3

Calice
Je hebt daar zo'n mooi vertederend en zacht moment, zo mooi in grijswit, zo zacht en dan dat harde flitslicht. -O- Dat is zo'n afbreuk imo aan deze foto. Wellicht even een keertje overnieuw?

binky
Een mooie herinnering aan Binky, mooi speels moment. Ik weet verder niet echt iets erover te vertellen eerlijk gezegd, ik denk dat de herinnering/het spontane moment hier wat belangrijker is dan het fototechnische?

XiiaaooNaa
Je hebt een mooie DOF, de kleuren zijn netjes. Maar (sorry) de kop ligt in de schaduw, de achterhand in de zon. De hond is behoorlijk centraal geplaatst en ik had hem denk ik beeldvullender gezien. Technisch een mooie foto, qua compositie niet echt naar mijn mening.

Deetjeeuh
Ik haal mijn inspiratie op de meest gekke momenten. Meestal heb ik "het" terwijl ik aan het afwassen ben of de was aan het doen ben o.i.d. Ik kan met dit soort taken behoorlijk dromen namelijk en zo heb ik vaak wel ideeën.

monbyou
Heel mooi het blauwe oog van dit paard. De achtergrond is storend in deze foto en het paard heeft zijn onderhals erop gezet. Ik zou de volgende keer een rustiger achtergrond kiezen en het hoofdje wat lager vragen zodat die onderhals voorkomen wordt.
Ook zit zijn blauwe oog net in de schaduw, dus het paard omzetten was wellicht beter geweest.
Qua scherpte vind ik hem netjes ook qua kleur.

horserider22
Wat een leuk spontaan portret van jouw (?) hond. Jammer dat de onderkant krap is waardoor zijn teentjes nu afgehakt zijn. Ook zou ik hem wellicht meer naar rechts hebben geplaatst opdat je links meer ruimte had overgehouden. Op de achtergrond heb je ook een ietwat storend element wat je a) kunt wegwerken of b) het onderwerp wat draaien zodat je het niet mee fotografeert.

MarBri
Prachtig! Heel helder, scherp en mooi van kleur. Je hebt de ogen en zeker met name het linkeroog (voor de kijker links) opgefrist zeker? Het linkeroog ziet er namelijk onrealistisch uit nu (naar mijn gevoel). Ook vind ik het persoonlijk jammer dat de pupillen nu niet meer zwart zijn, een lichtvlekje in de iris vind ik mooi in de studio maar in de pupil persoonlijk storend.

Irene96
Heel interessant en zeker een foto waar je lange tijd naar blijft kijken. Niets op aan te merken.

Dandy200
Deze week doet jouw foto mij niet veel. Ik weet niet goed waar ik naar moet kijken, wat ik moet zien. Was het de bedoeling om de decoratie te accentueren? Want dat accent mis ik nu namelijk. Ik denk dat een rondje Googlen over decoratie foto's wel veel inspiratie kan geven. :j

Sodeletuut
Alvie weer! Hoe is het nu met hem?
Een mooi portret, goed gecropt. Wellicht de contrasten omhoog? Nu is de foto wat vlak namelijk.

LauraBloem
Heel mooi zacht, warm van kleur, scherp en goed qua zwarting. Persoonlijk had ik de meeuw links van de foto gezien omdat hij nu als ware de foto uitvliegt.

Leonyr
Je foto is zeker interessant om de aandacht langdurig bij te houden, daarvoor mijn complimenten (dof, contrast en scherpte is prachtig). Des meer rijst de vraag wat dit is? Heel mooi gedaan.
[edit] Aah gelezen wat het is! Ik ben hiermee aan het experimenteren aan de tegenovergestelde kant; witte wasbak. Nogmaals prachtig gedaan!

wendy1987
Voor de eerste keer vind ik hem zeker netjes. Al lijkt hij net niet scherp te zijn, wellicht manueel scherpstellen de volgende keer?
Google je ook op ideeën? Wellicht kan dit ook helpen om inspiratie op te doen. :j

Babel
Wil je dit soort foto's niet plaatsen terwijl hier zo'n koud en guur en zo herfst is? -O-
*gaat wegdromen bij je foto, meer feedback is niet nodig*

SternPhoto
Wat een mooie foto van Mannie! Ik mis wat scherpte op het linkeroog (kijkers-links) maar verder heel mooi.

Rianne_
Een mooi klassiek lijnenspel. De oorsprong van het pad had anders gekund waardoor de foto nog dynamischer zou worden. Namelijk om die te laten beginnen vanuit de beneden hoeken zoals http://www.haringen.eu/images/DSC01540weggetje.jpg bijvoorbeeld, maar dat is een smaakkwestie.

SuperLiesje
Heel mooi oog-detail al stoort rechts de achtergrond wel wat. Wellicht kun je meer croppen of dat wegpoetsen?

showteam
Mooi van portret, compositie (wellicht iets minder centraal?), DOF, bokkeh, kleuren en scherpte. En daarmee uitgepraat. :j

Kanzi
Heel artistiek gedaan, mooi bedacht en mooi uitgevoerd. :j

HeavensLove
Een hele mooie integrerende marcoopname. :j Wellicht iets minder centraal plaatsen, maar dat is een klein detail.

Ash_
Mooie dof en kleuren op de achtergrond. Een mooie waakzame portret en pose. Hij lijkt alleen verkeerd te zijn scherpgesteld? Ik zie meer scherpte op de halsband dan op de ogen namelijk?

Crazymel
Ik herken het concept, wil ik ook nog eens uitproberen! Ik denk dat jezelf een klein stapje naar rechts had mogen doen zodat je meer oog erop had gekregen. De achtergrond is ook erg pixelig, is het origineel dat ook?

hilly200
In eerste instantie vond ik hem netjes scherp maar helaas nietszeggend. Totdat ik "je suis Charlie" zag staan (wat ik eerst aanzag als je watermerk) en toen begreep ik de foto. Daarom heb ik alleen maar respect voor deze foto.

jooproo
Alsof ik zojuist een vlieg geplet heb op mijn beeldscherm. Ik snap je foto niet? Wellicht kun je meer uitleg geven waardoor ik betere feedback kan geven?
[edit] een vliegende emmer dus. Maar waarvoor die vorm? Ik snap het niet? (kan door de wijn komen wllicht)

_Kiki_
Eet smakelijk. :j
Ik weet niet zo goed wat ik op jouw foto kan zeggen eerlijk gezegd. Het is een schuine foto waardoor het wat lastig kijkt. Wilde je je gerecht showen? Zo ja, waarom dan zo uitgesneden want het gaat om het geheel toch? Wilde je creatief zijn? Dan wellicht de volgende een aparte manier van stapelen van het eten? Hij pakt mij nu niet zo. :n

MZorro
Een stoer portret, heel mooi, maar ik zou die blauwe balk links weghalen die doet echt afbreuk aan je foto en vooral aan het model. :j

Sanne_com
Heel mooi van detail, scherpte, compositie en kleur. Mooi stilleven fotografie. :j

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:32

Mzorro, ruige foto, vind het onderwerp en de sfeer van de foto goed overeen komen :j Hij lijkt me niet helemaal scherp, en ik vind het onderwerp op de voorgrond wat afleiden omdat hij zo groot horizontaal erop staat. Persoonlijk zie ik zo'n onscherpe voorgrond kadrering liever schuin over de foto heen zodat je echt een 'tunnel' creëert die de blik naar het onderwerp toetrekt, nu lijkt het bijna of je 'per ongeluk' een stuk van iets anders erbij op de foto hebt gezet. Had ook net iets meer ruimte aan de rechterkant tussen haar knie en de rand gelaten :)

jooproo, ik vind het lijnenspel op het strand erg mooi, bijna surrealistisch :j De emmer vind ik niets toevoegen en doet mijns inziens enorm afbreuk aan de foto.

Kanzi, erg apart, heel kunstig! Had de boom er liever in z'n geheel op gezien denk ik, nu heb je zo veel 'lege ruimte' maar wordt de boom wel afgekapt, dat is jammer.

Showteam, knappe poes! :D Vind het een mooie foto, prachtige diepte en mooi scherp, hoewel je het scherpgepunt nog net een heel klein stukje naar achter had kunnen leggen, dan had je precies de ogen gehad. Maar het stoort niet. Persoonlijk had ik hem of iets ruimer gelaten of nog net iets meer van de achtergrond gecropt, maar ook dat is maar een klein puntje.

Rianne_, mooie kleuren! Ik denk dat de foto nog net wat sterker was geweest als hij helemaal symmetrisch was, en je kan hem nog een klein tikje rechttrekken :)) Voor een foto als deze had ik zelf een net iets lager standpunt gekozen zodat je net wat meer lucht krijgt. De vignettering vind ik iets te sterk uitkomen op het pad, maar dan ben ik ook wel iemand die niet zo van vignettering in natuurfoto's houdt :))

Even snel wat feedback voor de foto's waar me nu direct iets opviel, ik moet echt weer terug naar het essay schrivjen, maar volgende week zijn mijn deadlines voorbij en zal ik ook wat meer feedback gaan geven! :)

Week 2
Afbeelding

Een zelfportretje deze week :)) Ook meteen een probeersel qua make-up voor mij, ik heb met contouring mijn gezicht wat mannelijker gemaakt, wenkbrauwen dikker aangezet en ook een poging gedaan om mijn korte kapsel anders te dragen voor de foto's :+ Eigenlijk dus zo 'ver' mogelijk af van hoe ik er normaal uitzie. Ben absoluut geen ster met make-up maar begin er wel steeds meer plezier in te krijgen, voor de foto's dan. Bijzonder om te zien hoe extreem je een gezicht kan veranderen met de juiste contouring.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:33

Wow bieb, ik had je bijna niet herkend! :oo