Er komen echt mooie foto's voorbij Maar ik had een vraagje! Mag ik sommige ideetjes gebruiken als idee voor een shoot bijvoorbeeld? (In PB antwoorden, aub)
MariaMaaike
Geplaatst: 24-09-14 09:43
romy_paard schreef:
Er komen echt mooie foto's voorbij Maar ik had een vraagje! Mag ik sommige ideetjes gebruiken als idee voor een shoot bijvoorbeeld? (In PB antwoorden, aub)
Dit kun je beter even in pb vragen bij de desbetreffende fotograaf
R_P goed dat je het eerst vraagt, maar ik denk ook dat het slimmer is om eerst de fotograaf zelf te benaderen en het niet zo 'random' in het topic te vragen.
Is er iemand nog foto's aan het maken? Ik heb van de week nog foto's gemaakt (maar loop wel al 10 weken achter volgens mij...) maar ik moet nog de tijd vinden om ze te bewerken. Ik heb er ook nog twee van een paar weken terug, maar ik ben er eigenlijk niet helemaal tevreden over dus ik twijfel of ik ze wel toe wil voegen.
Op mijn beeldscherm is er niets geks te zien aan de foto die ik hierboven plaatste, maar op mijn telefoon zit er een wit vlak naast mijn hoofd Toch proberen aan te passen ook al zie ik de vlek dus niet tijdens het bewerken. De uiteindelijke week 30 is geworden: week 30 c by Anne de Keizer, on Flickr
Bedankt! Ik heb de omgeving vervaagd in photoshop met bewegingseffecten Meer eigenlijk niet
Annetje
Geplaatst: 21-10-14 12:31
Oooohooo ik kreeg rode lettertjes! We reageren niet vaak genoeg! Kom op dames, elke week een nieuwe foto! (eigenlijk twee of drie anders krijgen we het nooit op tijd af )
Mijn week 31 week 31 by Anne de Keizer, on Flickr Ik zie dat flickr 'm wel heel erg verscherpt heeft, in het echt is hij iets minder 'hard'. Op mijn facebook (zie onderschrift) staat hij ook.
Ik heb deze week vakantie dus ik ga er minstens 5 proberen te maken. Kijken of me dat lukt. Ik wil namelijk toch echt in week 52, 52 zelfportretten aan hebben geleverd!
Mm leuk gedaan allebei! Week 35 stond net als die met de kwast ook bij mij nog op de planning wat zijn we weer origineel! Haha fee leuk gedaan. Mooie rustige plaat zo.
Super gave foto! Leuk! Ik zit ook nog niet op dat aantal maar ik wil ook absoluut niet overhaast gaan doen, alleen als ik tijd heb. Voor mij wel een 52 selfie fotoproject maar in de tijd verstreken. Slecht he?