Ik zie trouwens net, Agossi, dat bij mijn foto van week 2 week 3 staat! Dat is natuurlijk een foutje! Mijn excuses!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Vanaf komende week dus weer tijd
:
Kan er verder weinig over zeggen eigenlijk. 
Maar toch een mooie plaat!
En ik zie nergens een scherp punt eigenlijk. binky schreef:TammyVN schreef:Ik was eigenlijk al bang dat deze foto niet in de smaak ging vallen op bokt.
En toch...... vind ik hem wel wat hebben, gaat een beetje de kunstkant.
Dat was ook de insteek. Het gaat om de sfeer. Niet om een persoon of een duidelijk onderwerp, maar zie zelden zulke foto's op bokt en als iemand een poging waagt krijgt diegene vaak commentaar op scherpte, contrast of 'ik weet niet waar ik naar moet kijken' maar soms moet je niet naar 1 ding zoeken maar naar het geheel kijken.. Ik mis dit soort dingen vaak op bokt en zelf post ik ze ook nooit omdat ik weet dat veel mensen er anders naar kijken hier
. (Ik zeg nou niet dat hij goed is, ben nog aan het experimenteren, maar wil niet duizend in een dozijn foto's in mijn portfolio.. Ik heb namelijk al genoeg huisdieren en mensen op de foto gezet en dat is niet de kant die ik op wil. Ik zeg niet dat dit minder is, ik kan echt genieten van mooie foto's van jullie, het is alleen niet de kant die ik zelf op wil. Daarom ben ik ook aan de kunstacademie begonnen).
Het donkere stoort mij niet, het overbelichte vind ik wel jammer maar ik probeer dus nieuwe dingen uit om bij te leren dus dat gaat nou eenmaal niet altijd gelijk goed.
Bedankt voor de feedback
.
Ik zal binnenkort even bij lezen
maar eerst even slaap in halen