Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pinkie87 schreef:ik zit al weken te dubben over de nikon d300 en de nikon d5000 wie kan mijn helpen!???
Iney schreef:Hee wat grappig, zie net dit topic voorbij komen en ben opzoek naar een camera. Had er al een keer één gekocht voor 80 maar dat was echt een prutje.
Hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik zoek een camera die scherpe foto's maakt. En die kan filmen. En die een stand heeft (weet niet hoe het heet) dat ie heel snel 5 foto's achter elkaar maakt. Het is voor paardenfoto's. Vooral rijfoto's.
Minimaal 100,- Ik wil niet weer een prutje. MAX 150,- het moet een camara op accu zijn.
Wie weet er iets leuks voor mij? Het is niet om profesionele foto's mee te maken.
Iney schreef:Iney schreef:Hee wat grappig, zie net dit topic voorbij komen en ben opzoek naar een camera. Had er al een keer één gekocht voor 80 maar dat was echt een prutje.
Hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik zoek een camera die scherpe foto's maakt. En die kan filmen. En die een stand heeft (weet niet hoe het heet) dat ie heel snel 5 foto's achter elkaar maakt. Het is voor paardenfoto's. Vooral rijfoto's.
Minimaal 100,- Ik wil niet weer een prutje. MAX 150,- het moet een camara op accu zijn.
Wie weet er iets leuks voor mij? Het is niet om profesionele foto's mee te maken.
Heeft iemand hier een reactie op?
Romyv schreef:Ik werk zelf met een Nikon waar ik heel goed over te sprken ben.. Ik vind de kleuren van de camera mooi, goed in gebruik, veel mogelijkheden, heel sterk (kane cht tegene en stootje, dat moet ik wel hebben).
Het nadeel is wel dat de lensen vrij duur zijn van Nikon!
imd schreef:Babeth schreef:Jah de 400D heeft inderdaad bracketing functie.
Wel is het raadzaam om alsnog een afstandsbediening te gebruiken.
Je kan trouwens zonder bracketing ook HDR maken. Gewoon de foto's in raw schieten en dan met verschillende exposures opslaan.
Waarom een afstandbediening gebruiken?
Nicoletje92 schreef:Romyv schreef:Ik werk zelf met een Nikon waar ik heel goed over te sprken ben.. Ik vind de kleuren van de camera mooi, goed in gebruik, veel mogelijkheden, heel sterk (kane cht tegene en stootje, dat moet ik wel hebben).
Het nadeel is wel dat de lensen vrij duur zijn van Nikon!
Ja dat is waar, heb nu een Canon en die prijzen zijn een stuk leukerheb hiervoor ook een Nikon gehad..
Vind bijde camera merken (prof) erg lekker werken en ben bij alle 2zeer tevreden..
SSDesign schreef:Ik ben een paar jaar geleden van de 300D overgestapt naar de 30D en met wisselend resultaat. In principe echt een slag betere camera, sneller, minder ruis en noem maar op ik heb alleen redelijk wat pech gehad en hij is nu voor de 3e keer in anderhalf jaar kapot en mag weer terug naar de fabriek. Maandagochtend model vrees ik.Even een vraagje, is hier iemand die de overstap heeft gemaakt van de Canon EOS 350D (of evt. 300D/400D) naar de Canon EOS 30D, 40D of 50D? Hoe bevalt deze overstap?