Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JAZZ4ff schreef:Denk dat HouVanUtopia in de war is met het niet werken van de auto focus bij bepaalde nikon passende lensen (door het niet hebben van internal focus drive motor in de D40 en D40x).
De AF-S en AF-I lenses zijn daarom de enigste waar de AF werk op de D40 en D40x door de built-in focus motor in de lens, andere lenzen gaan er wel op maar geen auto focus.
Nu schijnd dus meer lenzen bij gekomen te zijn.![]()
Frans
vonneke schreef:ik heb een vraagje.
ik ben op zoek naar zo'n apparaatje waardat je je geheugenkaartje in kan stoppen. Deze slaat dan je foto's op zodat je kaartje weer leeg is om opnieuw foto's te maken.
dit vind ik wel erg makkelijk voor op vakantie.
wie kan me helpen?
Redrumfox schreef:Hoe bevalt de Nikon D80? Ik overweeg 'm aan te schaffen maar ik twijfel nog een beetje.
robincera schreef:DramaQueen_ schreef:Hoi,
Ik wil heel graag de Nikon D40 (moet nog wel even sparen).
Iemand ervaring hiermee?
Ik heb 'm
Vind het een geweldige camera!
Voor meer vragen kun je pb'en
Si_monee schreef:Redrumfox: ik twijfel ook over de Nikon D80, maar naast die wil ik ook wel de Nikon D60 wat is het verschil nou precies? welke raden jullie mij aan?
Si_monee schreef:Bedankt allemaal. Ik ga zelf even wat vergelijken. En ga vrijdag sowieso naar de Dixons daar hebben ze de Nikon D60 D80 en eventueel de iets goedkopere D40. En ook nog de Canon EOS 400D. Dat zijn allemaal camera's waar mijn oog op vallen. Ik laat me daar eerst wat adviseren.
Bedankt in iedergeval
Olle schreef:Is er niemand die ervaring heeft met de Olympus E-420 of de E-510
Olle schreef:Iemand ervaring met de Olympus E-420
Heb een leuke aanbieding gezien bij Kamera Express van deze camera. Heb nu even gewerkt met mijn moeders Olympus E-510 en die vind ik op zich wel fijn. Alleen heel vervelend dat het menu niet in het NL is en dat is bij de E-420 wel..