Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Jep, binnen is het inderdaad geen handig bereik. Maar dan heb je veel meer baat bij bijvoorbeeld een 24-70 dan bij een 18 (of 28) - 300.
Nouks schreef:Een tweedehands Tamron? Mag ik vragen wat voor budget je gereserveerd hebt?
Wat objectieven betreft: die zijn hun geld echt waard. Van cheap-ass B-merken (en wellicht ook nog tweedehands) kun je gewoon niet verwachten dat ze dezelfde kwaliteit leveren als een duurdere variant. Waarom denk je dat ik je heb gelinkt naar de duurste Canon 28-105 en niet naar de versie die 50 euro goedkoper is oid?
Tweedehands objectieven kopen kan best, mits je een beetje gezond verstand hebt en ze uitgebreid test om te checken of er mankementen te vinden zijn.
Amanda schreef:cissie: ik heb toevallig dit weekend een 2dehands Canon 28-105mm F4.0-5.6 gekocht voor 75 euro. inclusief zonnekap en UV-filter. Een prima lens, in goede staat.
Jolandaa_ schreef:wie weet antwoord op mijn vraag.
Ik heb interesse in de
Sony Cybershot DSC-H3
kan ik van elk merk een memory stick in doen?
of kan dat niet? ik snap dat namelijk niet zo goed. er zijn zoveel verschillende merken en vormen van deze kaartjes..
oh en kan ik met deze camera ook foto's maken zoals dierentuin foto's ( bijv hoofden van giraffen enzo..)