Ik heb het erg druk (gehad) de afgelopen en komende weken, dus heb ik last minute een beetje geklooid, compleet inspiratieloos. Ik hoop dat ik volgende week iets beters kan inleveren!
Wat een ontzettend mooie foto's komen hier allemaal voorbij zeg!
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 28-09-15 18:50
S_imonee schreef:
Thanks Marlies! Ben er stiekem ook wel mega trots op!
Mag ook. Wat waren je instellingen? Statief gebruikt ook?
ISO 500, 1/10 sec, F18. Ik leunde met mijn ellebogen op de leuning van de brug. Ik had mijn statief niet mee, was ook niet echt handig geweest bij deze wandelroute
Wie zou ik even een pb mogen sturen over lightroom? Zijn paar vraagjes ( ik gebruik het nu nog niet ) en aangezien hier vast mensen zitten die het wel gebruiken vond ik het een beetje onzinnig om er een topic over te openen.
Weet iemand hier toevallig waar je goedkoop gekleurd poeder kan kopen? Of zou je het ook zelf kunnen maken? Het lijkt me heel leuk om er een keer wat foto's mee te maken
Aangezien ik vorige week lekker in het zonnige Italië liep mijn week 38 +39. De kwaliteit is iets minder door bokt upload, maar ik ben nog even zoekende naar een fijne uploadsite.
week 38 Tempel in Paestum
week 39 De Vesivius
_Patriciaa
Geplaatst: 28-09-15 21:42
Ik hoop nog op tijd! Ontzettend drukke week achter de rug en had 10 uur in mijn hoofd.. stom!