Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aux schreef:Ik ben op zoek naar een digitale camera en zat zelf aan een Canon Powershot SX100 IS te denken, heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil eigenlijk een camera met genoeg megapixels waarbij je ongeveer op posterformaat/A4 kan afdrukken, op goede kwaliteit. Verder wil ik nog wel een beetje in kunnen zoomen, want anders eet mijn paard mijn camera op!
Emmaa_ schreef:Canon is gewoon veel beter
patsur schreef:Emmaa_ schreef:Canon is gewoon veel beter
Canon is voor homo's
oneilltje79 schreef:Is de canan 400D toevallig nog ergens in de aanbieding?
Canon is voor homo's
Canon is voor homo's
Josfoto schreef:patsur schreef:
Canon is voor homo's
GrrrrrrrrrrrrVolgende keer mag je lopen
patsur schreef:Kun je een SLR op een gorillapod zetten, dacht dat dat alleen voor kleine cameraatjes was? Wel extra accu erbij ook?
Kokomo schreef:patsur schreef:Kun je een SLR op een gorillapod zetten, dacht dat dat alleen voor kleine cameraatjes was? Wel extra accu erbij ook?
Als je de plaatjes bij deze aanbiedingen ziet wel dus. Er bestaan dus 2 uitvoeringen. Eén speciaal voor de dslr.
http://www.centralpoint.nl/gorillapod/?ref=18
natasja50 schreef:Ik kom even wat mensen enorm jaloers maken. De kogel is door de kerk. Zojuist besteld:
Canon EOS 450D + Canon 18-55 IS lens (Zwart)
Sigma EX 50-150mm f/2,8 APO DC HSM Canon AF
CANON SPEEDLITE 430EX + STOFEN OMNI-BOUNCE + 4AA (2700mAh) OPLAADBARE BATTERIJEN MET LADER EN AUTO LADER
en dan nog een mooie tas, batterijgrip, Joby Gorillapod SLR Statief , accu's etc erbij.
Is helemaal happy
Redrumfox schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de Nikon D60 bevalt, iemand met ervaringen? Krijg je waar voor je geld?