Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kippiej schreef:hoi. wie wil mijn verzorgpony tekenen? het is een hele moeilijke foto... maar ik heb geen andere. de foto is ook wel onduidelijk.
http://storage.msn.com/s1pZ8pl_R1n1zFpop-6l9p82a2zKdXs5QWl5fHhP9qPYWUdHTuPRwggwto1udUIv1moDDRtVYPNtVQA-dpTYPLlSg/00.jpg?MdToken=2026722307688960
geen idee of hij het doet hoor. als de hele foto te moeilijk is dan is alleen het hoofd ook goed.
Gr. Mariska
smeetjoew schreef:kippiej schreef:hoi. wie wil mijn verzorgpony tekenen? het is een hele moeilijke foto... maar ik heb geen andere. de foto is ook wel onduidelijk.
http://storage.msn.com/s1pZ8pl_R1n1zFpop-6l9p82a2zKdXs5QWl5fHhP9qPYWUdHTuPRwggwto1udUIv1moDDRtVYPNtVQA-dpTYPLlSg/00.jpg?MdToken=2026722307688960
geen idee of hij het doet hoor. als de hele foto te moeilijk is dan is alleen het hoofd ook goed.
Gr. Mariska
je kunt ook de foto inzoomen naar zn hoofd, is makkelijker te tekenen voor de tekenaars
Citaat:Otje_Merlot schreef:
Mijn lijst is weer leeg
Iedereen die een tekening van zijn paardje wilt hebben mag wel aan mij vragen alleen het liefst geen paarden half van de voorkant het mag wel maar ik verzeker je dat het gaat mislukken ook ben ik het best met tekenen met paarden die naar links lopen/kijken(ik ben rechts vandaar!)
Ik zet er klaar achter wanneer ze klaar zijn
Lijst:
1.elena =klaar
2.ChingYi foto's via pm
3. Pattypaard ook foto's via pm = Mee bezig
4._AnOuK_ fotows staan hierboven =klaar
5.Xxits_miixX (foto's via pb )
6.pAardenMeiid foto's via pm
7. Bugsje_loveu foto staat hier boven pm je ook wel ff
8.
9.
10.
Als je eerst een tekening van mij wilt zien kan je het best vragen! ik zet ze wel op de comp voor je!
Bugsje_loveu schreef:Citaat:Otje_Merlot schreef:
Mijn lijst is weer leeg
Iedereen die een tekening van zijn paardje wilt hebben mag wel aan mij vragen alleen het liefst geen paarden half van de voorkant het mag wel maar ik verzeker je dat het gaat mislukken ook ben ik het best met tekenen met paarden die naar links lopen/kijken(ik ben rechts vandaar!)
Ik zet er klaar achter wanneer ze klaar zijn
Lijst:
1.elena =klaar
2.ChingYi foto's via pm
3. Pattypaard ook foto's via pm = Mee bezig
4._AnOuK_ fotows staan hierboven =klaar
5.Xxits_miixX (foto's via pb )
6.pAardenMeiid foto's via pm
7. Bugsje_loveu foto staat hier boven pm je ook wel ff
8. Love_Lucca foto's via PM
9.
10.
Als je eerst een tekening van mij wilt zien kan je het best vragen! ik zet ze wel op de comp voor je!
Romytjuuh schreef:Wauw wat een mooi beestje, heb de tekening klaar liggen aleen batterijen doen het niet van de Digi,