Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cynn_x schreef:@ darwin: Ik weet niet meer precies wie, maar 2 mensen hadden hem nagetekend. Ik was er ook heel erg blij mee, nu nog steeds hoor!
Maar ik plaats hem gewoon nog een keer omdat ik het een leuke foto vind, en het is ook leuk voor andere die hem willen proberen en nog willen oefenen. En verschillende tekeningen hebben is ook erg leuk, maar ik bewaar ze allemaal stuk voor stuk, want ik vind het zo knap hoe jullie dat doen!!![]()
@ Wendy15: Ik stuur een PB!
smeetjoew schreef:Judith; heb je nog andere leuke foto's? Het is jammer dat deze van half van boven is genomen. De positie is een beetje ongelukkig.
Neem bijv. een leuke foto op ooghoogte. Een crop van z'n hoofd van een springfoto die in je profiel staat bijv. is ook leuk!
En ja, dit is gratis. Anders geeft men het wel aan. Ze maken het gratis, zodra je 'm wil hebben, zul je er een (kleine) vergoeding voor moeten geven.Maar dat lijkt me logisch.
x_Marr schreef:Jeetje!
Ongelofelijk knapMijn mond valt echt open van verbazing
Als diegene daar niet blij mee is
Michelle77 schreef:hey mensen,
is er iemand die hier wat mee wil/kan?? Alleen het hoofd van de merrie mag ook! (misschien beter![]()
) Heb nog meer foto's van deze serie, indien gewenst
) Eventueel wil ik de tekening graag kopen, maar dat ligt eraan hoe ik het resultaat vind haha
http://85.17.151.41/155450001-155500000 ... _FE5x.jpeg