Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Like_peres schreef:Cyntje schreef:@Like_peres: moet ik de tekening wel verder afmaken,...
jah tuurlijk![]()
marit_h schreef:Citaat:Je zegt dat je nooit eerder een paard hebt na getekend is het dan niet handiger om een zijaanzicht te nemen om mee te beginnen? Dat vind ik zelf teminste makkelijker dan een vooraanzicht.
heb je tip maar opgevolgt marrke![]()
ik ben nu aan het proberen het paard van Waldo na te tekenen ..is nog lang niet klaar maar hier toch effe een foto van hoever ik ben, op/aan merkingen zijn welkom...
http://images.sugababes.nl/user_pics/78 ... 57cd90.jpg
ik heb er een foto van gemaakt dus kwaliteit is niet geweldig...maar wat vinde jullie er tot nu toe van...ok omdat het mijn eerste x is dat ik een poging doe tot het natekenen van een paard..
(srr als de foto groot uitvalt)
Like_peres schreef:Cyntje schreef:jah tuurlijk![]()
Ik heb nu momenteel wel ff een opdracht liggen die voorgaat en mijn schoonvader ligt momenteel slecht dus kan je geen data beloven,...
Die opdracht is een golden retriever, kijk op mijn siteDus hier onder op het knopje drukken
_joellover_ schreef:mensen wie heeft er voor mij een hoofdfoto van de zijkant en dan het liefst een fjord of een fries ook zou ik een arabiertje wel willen doen ! (het mag ook een hele leuke foto maar pb die dan even )
_joellover_ schreef:heej iedereen ~
wie zou bo voor mij willen tekenen ?
_joellover_ schreef:mensen wie heeft er voor mij een hoofdfoto van de zijkant en dan het liefst een fjord of een fries ook zou ik een arabiertje wel willen doen ! (het mag ook een hele leuke foto maar pb die dan even )
_joellover_ schreef:graag plauder ik heb er 1tje je hoeft geen grotere te geven