Ze willen alleen maar wat leuke foto's voor in een fotoboek, anders hadden ze een professionele fotograaf ingehuurd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fairytail schreef:Ik heb een eos 400 D
Ik ben al naar meerdere winkels geweest maar de meeste hebben geen ervaring met paarden fotografie en vinden elke lens op zich wel goed qwa prijs/kwaliteit verhouding. Ik ben gewoon benieuwd naar adviezen van fotografen die op het zelfde vlak fotograferen..
Fairytail schreef:Weten jullie een leuk objectief tot 450/500 euro
Ik ben opzoek naar meer bereik voor fotografie in de (buiten)bak/bos en wedstrijden etc.
Ik heb nu een sigma 17-70 objectief. Ik zie door de bomen het bos niet meer in alle winkels.
Fairytail schreef:Op dat objectief had ik mijn oog al laten vallen inderdaad en zag dat er weer een cashback actie was inderdaad!
Maar heb je nou geen last van het diafragma 4-5.6 met paardenfotografie en fotografie in de bossen enz?
Anders kan ik beter doorsparen!
Nerootjeh schreef:Misschien een beetje veel voor een hobby fotograafje
JW18 schreef:Fairytail schreef:Weten jullie een leuk objectief tot 450/500 euro
Ik ben opzoek naar meer bereik voor fotografie in de (buiten)bak/bos en wedstrijden etc.
Ik heb nu een sigma 17-70 objectief. Ik zie door de bomen het bos niet meer in alle winkels.
Je zou naast de canon 70-300 f4.5-5.6 IS USM ook kunnen kijken naar de Canon 70-200 F4lL USM. Die laatste is redelijk lichtsterk, snel , scherp en licht lekker in de hand.
De lens kost nu geloof ik met cashback 500 Euro.
Fairytail schreef:Vinden jullie dat nou geen groot risico een lens op MP kopen. Waar let je dan op. Straks is hij beschadigd zit er stof in weet ik het en heb je 600 euro weggegooid
Fairytail schreef:Momenteel is de lens waarover je het had niet in de buurt te krijgen (bijna 200 km rijden)
Waar moet je op letten als je een tweedehands objectief koopt?