bietjuhh schreef:Hoe maak je een knipperden hartje bij psp
Daar heb je ook Animation Shop voor nodig.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bietjuhh schreef:Hoe maak je een knipperden hartje bij psp
Kokomo schreef:Als je een geheel gratis fotobewerkingsprogramma wilt die behoorlijk wat mogelijkheden heeft en ook in layers of lagen werkt. Enige nadeel is dat hij een beetje ingewikkeld is, maar als je al eerder met iets dergelijks hebt gewerkt mag dat geen probleem zijn. Voordeel: hij is in het Nederlands en een Nederlandse handleiding. Wel even werk om te installeren want je moet dat in 3x doen. Maar dan heb je geen problemen meer met proefversies of illegale software.
Naam: Gimp
Downloadsite: http://www.gratissoftwaresite.nl/gimp.html
Urielle schreef:bietjuhh schreef:Hoe maak je een knipperden hartje bij psp
Daar heb je ook Animation Shop voor nodig.
Leentje_ schreef:Ik werk met Photoshop, en was bezig met de lassotool en nu een tijdje later is ineens mijn lasso tool verdwenenik vind hem nergens meer
alleen nog die magnetische lasso.. Iemand die weet hoe ik mijn lasso terug kan krijgen?
Kokomo schreef:Leentje_ schreef:Ik werk met Photoshop, en was bezig met de lassotool en nu een tijdje later is ineens mijn lasso tool verdwenenik vind hem nergens meer
alleen nog die magnetische lasso.. Iemand die weet hoe ik mijn lasso terug kan krijgen?
Ga op de magnetic lasso tool staan, klik met je linkermuis en vast blijven houden. Dan zie je 3 mogelijkheden waaronder de lassotool. Met je muis erop gaan staan en weer loslaten. Zo zijn er meer knopjes waar op die manier meer tooltjes achter schuil gaan. Kun je zien aan het kleine pijltje in de rechteronderhoek.
Maureenn schreef:Weet iemand nog bewerkings programma's die gratis te downloaden zijn? en waar ?
ik heb nu PF maar wil ook eens wat andersbvd
Edit: Kir_Ples; dat kun je zien op de 1e pagina van het PF topic of bedoel je dat niet?
Jaimyliefje schreef:ik doe een speciaal kunstproject bij mijn school, en momenteel ben ik bezig met fotobewerking.
het is heel gaaf.
op dit moment werk ik daar met photoshop elements 3
heeft iemand ervaring/tips voor dit programma? ik moet een droom gaan ontwerpen. iets waar ik veel over na denk. het mag een nachtmerrie of droom zijn en ik mag er zelf foto's in plaatsen. ik heb gekozen voor een droom. hoe kan ik dit mooi aansterken? hoe zouden jullie dit aanpakken?
Kir_Ples schreef:Hallo bokkers
Ik heb ook een vraag...
Ik zag ergens op bokt deze bewerking:
http://img231.imageshack.us/img231/2179 ... ma1dg0.jpg
Nu is mijn vraag hoe kan je dat rechts boven in de hoek doen met die sterachtige dingen?
En hoe heet dat lettertype?
Oja ik bewerk rouns met photofiltre...
Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden...
Gr Kirsten
Jaimyliefje schreef:ik doe een speciaal kunstproject bij mijn school, en momenteel ben ik bezig met fotobewerking.
het is heel gaaf.
op dit moment werk ik daar met photoshop elements 3
heeft iemand ervaring/tips voor dit programma? ik moet een droom gaan ontwerpen. iets waar ik veel over na denk. het mag een nachtmerrie of droom zijn en ik mag er zelf foto's in plaatsen. ik heb gekozen voor een droom. hoe kan ik dit mooi aansterken? hoe zouden jullie dit aanpakken?