[verh] (geen titel nog, maar wel goed verhaal!)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EngeltjeS

Re: [verh] (geen titel nog, maar wel goed verhaal!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 19:45

Ik twijfelde aan de woorden van mn vader. Maar bedankte hem er wel voor.
Ik keek naar de tafel, rode rozen en een mand met chocolade, fruit en lolly’s. Onze lekkernij van vroeger. maarja, wat was vroeger? Zou het ooit nog als vroeger worden? Of niet meer als een herninnering in mn hoofd?

De tv stond nog aan, en Maroon 5 kwam op tv, met het nummer And she will Be love’d.
Ik zong het in m’n hoofd mee. Ik had het nummer al zo vaak gehoord. Samen met jenny dansten we vroeger op dit nummer. maarja, wat was vroeger?
Ik hoorde mn moeder niet de kamer inlopen. Ze keek me aan, terwijl ik niks door had. Ineens begon ze te praten. “Dag Lieverd, gaat alles goed?”
Ik schrok, en keek haar geschrokken aan. “Oo ben jij het....” Zei ik met een lange zucht. Ze keek me lief aan, en kwam naast me zitten. “Hoe ging het?” Vroeg ik meteen aan haar. Ze keek naar de tv, en pakte de zapper. “Wat doe je nou” Zei ik kattig tegen haar. “Net zo’n leuk nummer. Please laat staan.” Smeekte ik daarna. Ze legde de zapper naast haar. “Je wou toch weten hoe het was? Nou dan moet de tv even uit lieverd.” Ik keek naar haar prachtige groen/blauwe ogen. mooi opgemaakt met mascara, en een eyeliner. Ze knipperde met haar ogen en begon.
“Ik heb de video band afgegeven, en ze gaan hem bekijken. Zodra ze meer weten, bellen ze ons. De jongens mogen ook met jou praten. Om te vertellen waarom en hoe het verder moet.” Ik keek haar belangstellend aan. “Oke” Kraamde ik er uit. “Mag ik de video band ook zien?” M’n moeder knikte. “Als ze alle informatie er uit hebben.” Zei m’n moeder.
Ik keek naar buiten, iemand stond voor de deur. “Mam... Het is negen uur, en er staat iemand voor de deur...” Ik werd trillerig. M’n stem sloeg over, en na enkele seconden kon ik niks meer zeggen. M’n keel leek wel afgeknepen.
“Ding Dong” Hoorden we. M’n moeder stond op, en liep naar de voordeur. “Dag jenny!” Zei ze. Ze liet Jenny verder, en Jenny kwam naar me toe. “Gelukkig dat je wakker bent. Ik heb nietlang... Maar het spijt me oke?” Terwijl jenny naar beneden keek vertelde ze het. Zonder oogcontact....
“Wat spijt je?” Vroeg ik haar. jenny keek naar de tv, die uit stond. “Van alles...” Zei ze. Ik zocht naar oogcontact, maar jenny wou er niks van weten.
“Jenny?” Vroeg ik haar. “Kijk me eens aan, en zeg het nog eens..”
Jenny hief haar hoofd, en keek me even aan. “Waaro moet ik zeggen dat het me spijt? Jij hebt van mij gestolen. En niet eens gezegt dat het je spijt!” jenny liep uit de kamer. M’n moeder keek me verbaasd aan, en liep achter jenny aan. “Wil je wat...” En jenny opende de deur, en liep het huis uit. “nee dank u wel.” Zei ze ondankbaar.
Ik zag Jenny de tuin uit lopen, en haar telefoon pakken. “Klootzak” Schreeuwde ze tegen haar 06. Ze keek nog even naar binnen, en drie seconden hadden we oogcontact, haar ogen waren rood. Als of ze huilde...

M’n moeder zette de tv weer aan. Op rtl4. Het geluid was zacht, ach kon me niks schelen. Er was toch reclame.
“Hoe laat wil je slapen?” vroeg m’n moeder aan me. Ik sloot m’n ogen. “Nu...” En weg was ik. Verzonken in de diepte , van het zwart voor mn ogen. Ik droomde over van alles. Ik vertel eens wat ik allemaal droomde.
Bello die me vertelde hoe goed ze het nu wel niet had, en hoe erg ze me miste. Ze kwispelde toen ze me zag, Ze kwam aanrennen met een balletje in haar bekje. Ik keek haar haar nek, geen litteken te zien.
Ze vertelde ook nog iets over een tweede ik. Dat die beter voor me zou zorgen. Ik snapte het niet. Maar liet het daarbij. ik kon trouwens ook niet verder vragen, want ik zat op dat moment al in een andere droom. Ik zag Ben in een cel zitten. Hij huilde, en schreef teksten op een wc papiertje. Toen hij me zag liet hij er een aan me lezen.

“Ik kan niet zonder jou...

Ik heb de grootste fout gemaakt van mn leven
Dat heeft ons stuk gemaakt
Terwijl ik had het zo fijn had bij jou
maar toch was ik te egoistisch.
Je mocht me bellen dat vertelde ik aan je
Maar ik nam niet altijd op als je belde
Wou niet nog gelukkiger met je worden
Ik wist waar om ik je moest leren kennen.
Je werd mijn geldverdienster...

Ik wil het goed maken
een nieuwe start met je maken
Zal ik het nog ooit goed kunnen maken?
zou jij het accepteren? En zou je het verleden kunnen vergeten
en opnieuw beginnen met mij?

Mag ik anders nog voor de laatste keer
vertellen hoe gek ik op je ben?
Mag ik je zeggen, hoe veel ik je mis?
Mag ik nog een keer voelen
hoe het is om je lippen te kussen?
Mag ik je voor de laatste keer vertellen
Hoe gek ik op je ben?

Het spijt me voor de momenten
dat ik je pijn heb gedaan
Ik wou dat ik het nooit gedaan had
Ik zou willen dat ik een normale jongen was
Maar helaas... Het mocht niet zo zijn.
k heb met je gespeeld
maar nu besef ik pas
hoe veel ik van je hou...”

Ik las het gedicht, en gaf hem een kus. het voelde zo vertrouwd. Zijn warme lippen, op de mijne. Ik opende voorzichtig mn ogen, en keek lang in de mooie ogen van ben. Ik keek achter ben, en zag joost. Hij lachte onwijs vreemd, en zat vast gebonden. Een wit pak had hij aan, en z’n armen zaten in een wit pak, dat hele lange mouwen had, dat om z’n middel heen waren geslagen, en voor vast waren gestikt, Zodat hij xzich nu niet kon bezeren, of anderen. Hij werd knetter gek. Hij sloeg echt door toen ie me zag. “Heej lekkerding” Hijgde hij naar me. “Kom op mn schoot.”
Ik keek in z’n ogen. En zei iets tegen hem. “Rustig maar jochie. Alles komt goed. Rustig maar, braaaf....” ineens werd ie stijf, en keek me lang aan. Het leek wel uren te duren. Er was normaal contact tussen ons. Joost werd weer normaal en begon ineens te vertellen.
“Sorry... Ik moet gestraft worden... Sorry... Ik ben stout geweest... Sorry... Ik hield gewoon van je... Sorry.... Dat ik jaloers werd.... Sorry dat Amanda dat ook heeft mee gemaakt. Sorry dat jenny gedwongen werd door mij die vis te doen. Zo had ik het niet mogen doen... Ik moet gestraft worden.”

Ineens werd ik wakker. Tranen in m’n ogen. Maar m’n hoofdpijn was nogsteeds weg. Gelukkig maar.
Ik veegde de tranen af, en dacht aan de droom met bello. “Een tweede ik...” Wat bedoelde ze? Ik snapte het niet.
Ik sloot weer m’n ogen, in de hoop bello weer te zien. Het duurde onwijs lang, voor ik in slaap viel. Een maal in slaap zag ik dromen. Het was niet over bello, maar wel iets over jenny en joost.
Jenny die met Joost stond te praten. Het ging over mij, ik voelde het. Hoe jenny zich gedroeg, en hun toonhoogte.... Ze zagen me niet, maar hielden toch hun mond, toen ik dichterbij kwam.
“ Ze is mn vriendin, waarom moet ik dan die rotte vis daar neerleggen?” Joost keek haar aan. “Omdat dat de opdracht is moppie.” Joost ging met z’n vinger langs haar nek, en kraakte met zn stem. “Of anders...” Zei hij .

Jenny keek naar mijn richting waar ik stond op, maar kon me niet zien. “Oke... ik doe het.” Fluisterde ze.. Ineens werd voor mij veel meer duidelijk. jenny werd onderdruk gezet, door joost.
Ze pakte een doos achter Joost en liep naar mijn achterdeur. Ze opende de deur, en ik werd wakker. De achterdeur ging open. “Mam!” Schreeuwde ik. maar niemand hoorde me. Het was stil in huis. De gordijnen begonnen te waaien, en de ramen stonden wijd open. Het regende buiten, en het was echt niet normaal meer gewoon. Ineens ging er een licht in de bijkeuken open. Ik werd erg bang. Niemand in het huis leek op me te reageren. “Maham!” Schreeuwde ik nogmaals. Ik keek gespannen naar de achterdeur. Een schaduw viel op de deur, die langzaam open ging. “Help!!” Schreeuwde ik op mn allerhardst. De deur ging weer dicht, en het licht knapte kapot. “oliebol” Hoorde ik achter de deur vandaan komen. “Wie is daar!” Schreeuwde ik. Maar geen gehoord terug. De deur werd dicht gewaaid door de wind, en de gordijnen waaiden door de klap nog een keer heel hard. Ik begon te hyperventileren. “Wie kon dat in godsnaam zijn?”

Lisanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 20:10

Wow spannend
goed stuk!!
Kan niet wachten op het volgende stuk het is echt te spannens

falco_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 20:50

waaaaaah spannend!!! Echt een super verhaal!!!
Hoop dat er snel meer komt!

Sentiago

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 20:54

Waah! Ik lees het nu ook..!
en vind het écht megaspannend!!
Hoop stiekem dat ben weer bij haar terug komt. .en niet nog een keer bedriegd!
anders wordt het me te verdrietig

xxPatriess

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 23:43

ik hoop juist niet dat ben bij haar terugkomt(A), ze verdient wel beter;) maarja echt super verhaal hoor:D!

romytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 09:35

zo 2 hele mooie stukjes...
en een spannend eind!

beukiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 19:13

zet ff neer zodat ik terug kan vinden.. heel moooi hoor!! (L)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 19:40

MickeYy schreef:
ik hoop juist niet dat ben bij haar terugkomt(A), ze verdient wel beter;) maarja echt super verhaal hoor:D!

ben is een leugebeest vin ook niet dat die terug moet komen...zet hem maar gwn op water en brood

GabberGill

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 20:51

nee laat hem derin dat is spannend

xxPatriess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 22:00

Dancie schreef:
nee laat hem derin dat is spannend

klopt:P maar ik hoop nie da ze iets met hem krijgt, ik hoop dat ze vraak neemt meiden same sterk;)

GabberGill

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 22:09

jah idd zoiets en dat die heel veel spijt heeft en heel veel pijn

Sissa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 23:36

Ik wil wel weer dat ze met m krijgt!

urdal_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 07:37

ik wil ook dat hij wel weer krijgt, wraak nemen niet want zij is niet zoals zij maarja we zien het vanzelf wel weer !

gerlienke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 11:55

mooi stuk:).

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 15:37

of dat die wel weer wat met haar krijgt en dat die dan hee lveel spijt heeft idd
en hij moet ook alles doen wat zij zegt ...........
amaar heeft de die puppy niet gehad van toen ze naar het huisje ging, waar alles is gebeurt

dniejs_xx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 17:19

verder!!!

falco_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 20:43

wanneer komt er meeer?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 20:59

superstuk

Patty14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 12:18

Woow ik heb al verhalen gelezen. Echt heel mooi geschreven, ga zo door!

Baileys_22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 12:48

heb net alles gelezen.. pff wat een lang verhaal zeg zo verspreid!

maar ga zo door!

en kom op met meer het is juist zo spannend

geweldig verhaal

Vue

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 16:43

ik ga weer eens op de temknop rammen.
reacties en oneliners als "wat een leuk stukje"
"ik wil dat hij erin blijft"
"meeeeeer"
"wanneer weer een stukje" ?
enzovoorts kunnen in een HK topic, als jullie dit allemaal lekker hier plaatsen, is het zo onoverzichtelijk als nu. en het leest erg irritant.

viewtopic.php?f=34&t=486268 hier alvast het HK topic voor jullie.

EngeltjeS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 17:42

vanavond nieuw stukje.
xxiezz

Bubblicious

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 20:34

glukkig , this namelijk spannend

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 21:07

joepii

Annemariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 22:18

Ik wacht vol spanning