morge echt Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
morge echt

dus...
.

het is ook wel een leuk stukje alleen afzed schrijf je met een t dus afzet niet afzed
:D
maar helaas moet het over iets in de toekomst gaan
anders had ik mijn verhaal geplaatst .. Citaat:hallo, ik ben sabrina van meegen uit genk
ik ben 17 jaar (18-03-1988)
ik ben al heel lang een verhaal aan schrijven (voor leeftijd van 12-20 (ofzo)
over een meisje, en een haflinger paard.
ik zet ze over het algemeen te lezen op een paardensite en dit zijn o.a. de volgende reacties dat ik gekregen heb:
-> Leuk stukje weer hoor! en spannend stukje!!! Heb je al geinformeerd naar zo'n uitgever?
(en zo nog veel meer)
nu wou ik eigelijk ens weten hoeveel het kost om een boek uit te geven??
ik ga ervan uit
*verbeteraars (want staat waarschijnlijk vol fouten)
* drukkerij
*uitgeverij??
* inbinder??
*(tekeningen ben ik van plan zelf te maken want ik kan goed tekenen)
als je eventueel hier info over hebt, zou ik het mogen via e-mail aub
Citaat:Beste Sabrina,
We hebben je mailtje waarin je ons vroeg hoe een boek wordt uitgegeven goed ontvangen. We zullen proberen het je zo kort en goed mogelijk uit te leggen.
Op onze uitgeverij komen dagelijks manuscripten binnen. Deze worden nagelezen en beoordeeld: zijn ze goed genoeg om te worden uitgegeven? Enkel de beste manuscripten worden een boek.
Eens een manuscript werd goedgekeurd, gaat de boekredacteur aan de slag. Die haalt de taalfouten eruit en maakt de tekst persklaar. Die tekst gaat naar de lay-out afdeling, die de tekst netjes in een mooie vorm zet, met illustraties erbij die de illustrator ondertussen maakte. Daarna gaat het naar de drukker. De boekbinder zorgt dat de gedrukte tekst in de juiste omslag wordt gebonden. Dan is het boek klaar om naar de winkels te worden gebracht!
We wensen je nog veel schrijf- en leesplezier!
Met vriendelijke groeten,
Sara Smet
adm. medewerker
Davidsfonds Uitgeverij