Zelfportret.

Zelfportret Femke Linders by Femke Linders, on Flickr
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deb100 schreef:Hoi, ik zou ook graag wekelijks mee willen doen in dit topic. Ik fotografeer sinds anderhalf jaar, voornamelijk mijn kinderen en shet. Ik wil mezelf uitdagen en stimuleren om ook andere voorwerpen voor mijn lens te fotograferen en vaker te fotograferen dan ik nu doe. Daarnaast mis ik ook vaak de feedback op mijn foto's dus die hoop ik hier ook zo nu en dan te krijgen zodat ik daar weer van kan leren
germie schreef:Deb100 schreef:Hoi, ik zou ook graag wekelijks mee willen doen in dit topic. Ik fotografeer sinds anderhalf jaar, voornamelijk mijn kinderen en shet. Ik wil mezelf uitdagen en stimuleren om ook andere voorwerpen voor mijn lens te fotograferen en vaker te fotograferen dan ik nu doe. Daarnaast mis ik ook vaak de feedback op mijn foto's dus die hoop ik hier ook zo nu en dan te krijgen zodat ik daar weer van kan leren
dan lever je wat aan. Dat mag gewoon hoor. En hoeft niet elke week. Ik zie dat je de eerste gepost hebt. Dus gewoon lekker meedoen.
Ik doe gewoon mee omdat ik sommige foto's leuk vind om te posten. Ik fotografeer op plekken waar anderen niet komen en dat maakt beoordelen sowieso heel lastig. Het is zo enorm specifiek.
joeluna schreef:En het is eigenlijk ook de bedoeling dat je een recente foto instuurt, en niet een foto die je ooit hebt gemaakt en daarom leuk vind om in te sturen