Hierbij mijn week 8 dit is 1 van de eerste foto's die ik heb gemaakt met m'n camera. Helaas enorm druk met inpakken voor het verhuizen.
JewEmm
Geplaatst: 25-02-17 20:16
white_flame schreef:
zou ik nog mee kunnen doen?
Jazeker! Lees het openingsbericht goed door en dan zien we graag je foto's hier!
Eske_B
Geplaatst: 25-02-17 20:20
Helaas een oudere, maar had deze week geen tijd om te fotograferen. Wel vandaag nabewerkt. Ik mis zelf wat scherpte, maar mijn lens stelt niet meer goed scherp als ik door de zoeker kijk, dus ik moet steeds maar hopen dat m'n foto's goed zijn. En voorlopig heb ik geen geld voor een nieuwe camera
Totaal tegen m'n principes een telefoonfoto, maar bij deze mijn week 8:
rosslover
Geplaatst: 26-02-17 18:54
Week 8, Vandaag een workshop Photoshop gehad, heb deze week niet veel foto's gemaakt en vond het wel leuk om een resultaat van dese workshop te showen. Vandaar een iets oudere foto
Mariett
Blogger
Geplaatst: 26-02-17 19:20
Helaas deze week geen foto's gemaakt door het weer onder andere. De enige dag dat het mooi weer was moesten we ons karretje verplaatsen
Daarom één van vorige week, ik kan er wel naar blijven kijken moet ik eerlijk zeggen. Marietje heeft zulke mooie, zachte ogen
Tivara
Geplaatst: 26-02-17 19:30
Ik kom hier ook weer om een hoekje kijken! Inmiddels kan ik korte periodes wel even achter de computer zitten, en ben ik afgelopen week "dagen" bezig geweest met foto's bedenken, uitvoeren en uploaden Die ik natuurlijk graag met jullie wil delen om toch een beetje aan te haken bij POTW 2017! Ik wil proberen de komende weken 2 foto's in te leveren totdat ik weer helemaal up to date ben.
Hierbij eerst mijn week #08, mijn bezigheid van de afgelopen weken, kleuren. Met een beetje licht om het te kunnen zien, maar niet te fel want dan krijg ik hoofdpijn