Ook een ieder heel erg bedankt voor de feedback, enorm fijn en leerzaam om te lezen. Het opbouwende commentaar dat ik kreeg op mijn vorige foto was voornamelijk dat er een lijdend voorwerp in mijn foto miste, want waar kijkt die man nou naar? Tja, helemaal mee eens! Ik miste 'm ook, maar vond het portret er niet minder om. Vandaar dus toch zo gelaten. Allemaal heel erg bedankt voor de feedback!

Helaas heb ik zelf weinig tot geen tijd voor feedback. Ik doe 2 HBO studies tegelijkertijd, heb daarnaast een klein bedrijfje en ik probeer ook deze POTW bij te houden. Zodra ik eens tijd heb zal ik er zeker voor gaan zitten, maar op het moment dus niet echt mogelijk. Mocht je 1 op 1 feedback willen stuur gerust een berichtje en mocht je mij ook geen feedback willen geven omdat ik het zelf niet geef, dan is dat geen probleem.

Anyways, week 2, een zelfportretje! Mocht iemand inspiratie nodig hebben en zelfportretten een uitdaging vinden, heb ik hier een pagina vol! http://www.irenevanderspoel.com/self-portraits.html