Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
billionache schreef:1. We kunnen moeilijk jou als fotograaf taxeren op basis van één blackfoto. Upload op z'n minst 3 of meer voorbeeldfoto's voor een goed beeld.
2. Het is in dit topic wel netjes als je ook andere mensen beoordeeld
trysteffy schreef:billionache schreef:1. We kunnen moeilijk jou als fotograaf taxeren op basis van één blackfoto. Upload op z'n minst 3 of meer voorbeeldfoto's voor een goed beeld.
2. Het is in dit topic wel netjes als je ook andere mensen beoordeeld
Zo vebeterd:-)
Er staan namelijk nog wat foto's van mij in deze topic van een paar maanden terug
Alwiene schreef:Ann_Pam: Ik heb niks met mensen fotografie en de nabewerkingen zijn dusdanig niet mijn smaak dat dit een taxatie enorm zou vertekenen, ik plak er daarom geen prijs op, sorry.
Brontide: Mooie, correcte en keurig scherpe foto's. Toch mis ik op de een of andere manier een WOW factor, waarschijnlijk zou ik iets meer kleurwarmte willen zien want de foto's komen op mij ietsje dof over. Zoals ze nu zijn: € 30 euro.
S_en_Z: Mooie platen, de foto's die je plaatst vind ik mooier dan de foto's in links. Alleen vind ik je bokeh niet zo mooi, hij komt wat onrustig op mij over, wellicht door het naverscherpen, door meer rust in de achtergrond zou van mij het onderwerp er nog wat meer uit mogen springen. Op basis van de zichtbare foto's: 45 euro.
Trysteffy: Ik mis scherpte in je foto's!! Op je tweede foto zijn de kleuren vlak terwijl de rijbroek geheel overbelicht is. De hoeven zijn afgehakt. Ik vind dit absoluut geen portfolio waardige foto eerlijk gezegd. Je derde foto is beter qua uitsnede, maar mist ook scherpte en de achtergrond is zo onrustig dat het onderwerp niet goed tot zijn recht komt.
Ik zou nog even géén geld vragen, daarmee schep je teveel verwachtingen die je op basis van deze foto's zo te zien nog niet waar kan maken. Lekker verder oefenen. Ik heb geprobeerd je exif te bekijken om te zien of ik op basis daarvan nog tips kon geven, maar deze gegevens zitten niet meer in de foto's![]()
WiancaR: Mooie correcte en over het algemeen goed scherpe platen. Een na laatste foto in link vind ik te weinig scherptediepte hebben om nog prettig te bekijken. Maar wat me vooral opvalt is dat je foto's een kleurzweem lijken te hebben. Vooral in 1 van de foto's in de links is goed zichtbaar dat het echt té groen is. Vind deze heel lastig te taxeren, maar als ik er dan toch een prijs aan moet hangen zou ik zeggen 30-35 euro.
Ohmydeem: Op de goede weg denk ik, maar qua belichting kan het allemaal nog wat prettiger. Tweede foto vind ik de achtergrond nog erg onrustig dat vind ik jammer. Op basis van deze foto's taxeer ik op 15 euro.
Billionache: Zo zeg, als jij bij je vorige taxatie te horen kreeg dat je nog ff door moest oefenen dan heb je dat duidelijk gedaan in de tussentijd, WOW!! Hele mooie platen, correct, scherp, fijne uitsnede, prettige kleurdiepte en zeker de tweede zichtbare foto heeft voor mij een wow-factor. Afhankelijk van wat je levert zou ik taxeren rond de 50-60 euro.
Priscilla__ : Ik vind de eerste twee foto's in de links mooier dan de foto's die je zichtbaar geplaatst hebt. Eerste foto (zichtbaar) vind ik geen prettige kleur hebben en de tweede is qua hoek niet mijn smaak. Op basis van deze foto's zou ik hooguit op 15 euro taxeren. Op basis van de eerste 2 foto's in de links ga ik eerder richting het dubbele dus 20-30 euro.
Tenshi: Nette en correcte platen. Op de een of andere manier vind ik het heel lastig om er een prijs aan te hangen, foto's zijn heel uiteenlopend en zouden in het ergste geval zelfs nog lucky shots kunnen zijn (al verwacht ik dat niet) ik hang er op dit moment een prijs aan van 40 euro, maar die zou op kunnen lopen als ik meer foto's van jou zou zien