Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
F_Orumster schreef:Ben jij d'e.fotograaf of.is.er.een.echte fotograaf.en.doe jij voor.de lol? Als.er.een.echte fotograaf.is,.de tip om m niet in de weg te lopen. Als.de.repprtage jouw taak is zou.ikbme hard tberugtrekken. Sorry voor mijn typen, op mobiel.zie je niet wat je typt.
lovey_ou schreef:Ik heb ook even een vraagje ik heb vandaag 2 flitsers gekocht die tot nu toe zeer goed bevallen echter heeft mijn nikon D300 maar 1 uitgang om een stekker in te doen van de flitser dus dan kan ik maar 1 flitser tegelijk gebruiken. Bestaat er zoiets als een splitter daarvoor? Ik kan eigenlijk alleem maar verlengkabels vinden
lovey_ou schreef:Het was een goedkope set van rittz der staat wel op het meegeleverde papiertje: 'Slave unit foto-electrische cel onsteekt de flitser wanneer een andere flitser ontstoken wordt.'
Is dat een soort doorzichtig bolletje op de bovenkant van de flitser? Want ik heb ze beide vlak naast elkaar opgesteld maar ze gingen niet allebei af?
pebbles2 schreef:Hee![]()
Ik heb een vraagje, ik wou vandaag een keertje in RAW foto's proberen te maken.
Nou weet ik dat mijn computer die bestanden niet kan lezen maar ging ik er eigenlijk vanuit
dat Adobe Photoshop CS4 dat wel gewoon kon. Alleen lukt dat nu niet de bestanden heten CR2
en als ik vraag om hem met photoshop te openen dan zegt hij dat mijn verzoek niet kan worden
uitgevoerd omdat het niet het juiste document is.
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?