Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mzara schreef:Hallo,
ik heb een abonnement bij Adobe met lightroom en Photoshop. Nu zag ik dat een portfolio website maken ook in mijn pakket zit. Ik vroeg me af of iemand weet of dit volledig gratis is? Ik kan het niet vinden. Allen de kosten zonder abbonement. Of is het net zoals bijvoorbeeld bij WIX. Gratis maar WIX zie je overal terugkomen, wat er natuurlijk niet zo professioneel uit ziet.
Op dit moment heb ik dus een gratis WIX website waar ik op zich heel tevreden over ben, maar als ik met zo'n portfoliowebsite een echte (betaalde) website binnen mijn abonnement heb stap ik daar natuurlijk liever naar over.
Ik hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft.
Bedankt.
Alou schreef:Hey bokkers! Ik probeer een foto te bewerken op mijn Iphone, ik heb snapseed en photoshop fix geprobeert. Het is een foto van een hond maar wil de persoon eraf. De achtergrond van de persoon in lucht dus zou niet heel lastig moeten zijn maar ik kom er echt niet uitis er iemand die mij kan/wil helpen? Ik weet dat er vroeger ook een foto bewerk topic was maar die kan ik niet meer vinden
Texas02 schreef:Volgens mij kun je Photoshop wel zonder Lightroom nemen, gewoon hier: https://www.adobe.com/nl/creativecloud/ ... 27040444:s
Alleen voor Photoshop + Lightroom betaal je €12,09 per maand en voor alleen Photoshop betaal je €24,19 per maand.. Dus dan zou ik toch liever de versie met Lightroom erbij nemen en Lightroom dan gewoon links laten liggen omdat je die al hebt.. Of die je al hebt proberen te verkopen en die van de licentie gebruiken.. Photoshop Elements kun je wel zo op bijvoorbeeld bol.com kopen, dat kost eenmalig €89,99, maar ik heb eigenlijk geen idee wat je met Elements allemaal kunt, en wat je er niet mee kunt in vergelijking tot de volledige versie.. Of je zou op Marktplaats kunnen kijken of iemand toevallig iets verkoopt, maar dat is wel een risico, als diegene de licentie zelf in gebruik heeft denk ik dat jij niet meer kan.. Ik kijk net even en zie er wel een paar op staan, maar of het vertrouwd is en of het een legale versie is of één of andere download (die werken trouwens wel, heb het wel eens gezien bij iemand) weet je van te voren helaas niet..