Hipar, over foto's die sfeer uitademen gesproken!! Ik vind hem echt heerlijk, lekker rauw door het stof, ruis en de zwart-wit omzetting past daar mooi bij. Erg tof.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WildWings schreef:Haha bedanktNee, was echt een toevalsmomentje, kwam net op het goede moment de stal binnen gewandeld. Hij is genomen op 2.8 (met de 50mm f1.8), het was echt flink donker/grauw weer, dus binnen helemaal lastig zonder flitsen. ISO stond ook op zijn hoogst (1600 bij mij) en sluiter 1/250 (mijn handen trillen snel als ik 'm langer open zet, zeker in de kou haha).
WildWings schreef:Ik zit hier een heel bericht te typen maar laat het er maar bij. Mossel kan altijd PB'en als erop door wilt gaan, ik heb gezegd wat ik wilde zeggen en ga daar niet verder op in, off-topic. Ik vraag helemaal niemand om foto's weg te halen, dat is onzin en dat doet ze zélf, ik ga me hier niet de zwarte piet laten toespelen met een opmerking als 'ik haal hem wel weg als je je daar beter bij voelt'. En daarmee klaar (in het topic, nogmaals, PB mag hoor.. ik ben geen boeman, gewoon eerlijk..)