ik zal proberen uit te leggen wat ik wil xd ik heb 2 foto's maar die wil ik een soort van achter elkaar zetten en de ene dan heel licht zodat het lijkt alsof het schaduw is. of nouja niet de hele foto maar een persoon alleen. de foto's zet ik liever in een pbtje ;p dus alser iemand is die ongeveer begrijpt wat ik bedoel dan hoor ik het graag
zou iemand evt dit hek kunnen weg werken? het gaat om deze foto's: http://img26.imageshack.us/img26/3329/img3283h.jpg http://img840.imageshack.us/img840/9387/img3280h.jpg die met zijn bek open vind het het allermooist dus als iemand alleen die wil doen ook prima ik ben mij er van bewust dat het een hele klus zal zijn maar hoop dat iemand het wil en kan doen ik wou 1 of 2 misschien wel alle 4 uitvergroten omdat ik gek op ijsberen ben maar helaas waren dit de enige mooie foto's van de ijsberen vandaag. als het niet lukt heb ik gewoon dikke pech maar heb ik wel een excuus om terug te gaan zou het zelf graag willen doen maar heb helaas niet het juiste programma hiervoor en vaak als ik een programma heb weet ik niet hoe ik het netje en precies kan doen hoop dat het lukt! zou iemand mij evt willen pben als diegene het evt wel wil doen alvast bedankt
Musj
Geplaatst: 07-09-10 14:05
zou er iemand een collage willen maken voor mij van de volgende foto's:
ze hoeven er uiteraard niet allemaal in maar ik dacht, geef maar genoeg stof
alvast heeeel erg bedankt!
XxLiEsJuHhxX
Geplaatst: 08-09-10 15:02
Hallo ik heb een vraag ik heb een foto die ik anders zou willen. er staat een grote vlag op de foto die ik eraf wil. en ook zou ik de foto graag als rechtstaand willen hebben. Ik wil de foto op canvaslaten zetten en dan zou het mooier zijn als de vlag weg is.. ik hoop dat dat gaat lukken.. !!
het gaat om de volgende foto
History_
Geplaatst: 09-09-10 20:07
Zou er iemand de vliegjes van Azar zijn hoofd kunnen wegdoen?
1978
Geplaatst: 10-09-10 15:26
Kan iemand mij (de amazone die er naast hangt ) hier weg werken?
evie21girl
Geplaatst: 10-09-10 21:33
wie wilt mijn plaatje kleiner maken in formaat van avatar voor op bokt telkens als het goed is werkt het niet het gaat om deze foto ik zou het ook leuk vinden als er een rode rand om zit niet te dik a.u.b ps..en mijnalbum.nl weghalen
_helga_
Geplaatst: 10-09-10 21:38
evie21girl schreef:
wie wilt mijn plaatje kleiner maken in formaat van avatar voor op bokt telkens als het goed is werkt het niet het gaat om deze foto ik zou het ook leuk vinden als er een rode rand om zit niet te dik a.u.b ps..en mijnalbum.nl weghalen
Je afbeelding doet het niet?
nobillity
Geplaatst: 11-09-10 10:39
Hallo,
Zou iemand mij misschien kunnen helpen? Een kennisje van mij is zwanger en ze heeft 3 honden. Nou heb ik van haar 3 honden een hele mooie foto. En die willen we op een shirtje zetten. Maar de foto moet eerst in zwart-wit komen want de contouren van de hond willen we erop zetten. Kan iemand mij daarbij helpen?
Wil je me dan een pb sturen als je dat kan? Want ik zet de foto van haar honden niet open en bloot op internet
Kan iemand voor mij hiervan een leuke bewerkingen maken, leef je fantasie er oplos en maak er iets moois van. Ik wil een leuke bewerking hebben van deze merrie omdat ze nu in de eeuwige groene weides leeft.
Ik heb meer foto's dus als je meer wilt hebben? stuur dan een PB
plaatsen van de foto's lukt nu helaas niet. Zal het vanmiddag eens proberen. Zou iemand dan 3 foto's aan elkaar willen plakken voor de achterkant van mijn telefoon en een foto op avartar formaat willen maken. (kan ook via pb)
Zou iemand de volgende 3 plaatjes aan elkaar willen maken voor de achtergrond van mijn telefoon? Afmeting per plaatje moet worden 240x400 en dat dan 3 maal. Plaatje in totaal word dan dus 720 X 400
Zou iemand van deze foto avatar formaat willen maken En deze graag
Heel erg bedankt alvast
Calimero_
Geplaatst: 13-09-10 16:56
Zou iemand voor mij hier een avatar van kunnen maken met een zwart randje erom?
Leslie90
Geplaatst: 13-09-10 20:14
Ik heb het zelf al geprobeerd maar het lukt me echt niet, wie kan deze ogen fixen?
De rijfoto's mogen evt. een beetje bijgesneden worden, en dan met één plaatje met haar naam: Sally liefst in een leuke sierletter, en dan een mocca-kleurige achtergrond en de letters donker bruin... Edit: o ja, een donkerbruin of zwart randje erlangs zou ik ook wel mooi vinden
zou het mooi vinden als de plaatjes elkaar langzaam vervaagde...
Zou iemand misschien bij deze foto ipv. bos&bak als achtergrond een strandachtergrond maken? Zodat het lijkt alsof het lijkt of je op het strand rijd. alvast bedankt!! http://94.100.121.180/1102550001-110260 ... _GA1i.jpeg