magic_lover schreef:Ik zal er eens even naar kijken
Konijnenberg heeft ze allebei: http://www.fotokonijnenberg.nl/product_ ... duct=51029
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magic_lover schreef:Ik zal er eens even naar kijken
Karin schreef:Dionnee schreef:...ik wil graag een digitale camera die ik ook mee kan nemen met uitgaan etc. Ik wil een goede camera met écht goede kwaliteit foto's, en veel mogelijkheden. Het liefst ook nog een beetje klein zodat ik hem makkelijk mee kan nemen, en het leukste zou zijn als die er ook nog in een leuk kleurtje is.Ik heb dus echt geen idee waar ik moet kijken, omdat ik gewoon niet weet welk merk het best is etc. Dus weet iemand wat voor mij aub?
Ik ga mezelf even een abonnementje geven op dit topic, ik zoek namelijk ongeveer hetzelfde. Kleurtje hoeft niet per se, veel mogelijkheden ook niet, wel goede kwaliteit, ook in donkere situaties (kroeg/concert) met flits.
Mijn eerste gedachte was de Canon PowerShot, maar ik heb inmiddels begrepen dat die het in het donker wat laat afweten. Dus het moet iets anders worden.
Nouks schreef:Dat schijnt inderdaad... Iets met 2 sensors toch?
Dionnee schreef:Weet iemand een geschikte camera voor mij?
Ik heb al een Canon EOS 350D, maar ik wil graag een digitale camera die ik ook mee kan nemen met uitgaan etc. Ik wil een goede camera met écht goede kwaliteit foto's, en veel mogelijkheden. Het liefst ook nog een beetje klein zodat ik hem makkelijk mee kan nemen, en het leukste zou zijn als die er ook nog in een leuk kleurtje is.Ik heb dus echt geen idee waar ik moet kijken, omdat ik gewoon niet weet welk merk het best is etc. Dus weet iemand wat voor mij aub?
lottehorse schreef:Hey allemaal..
Voor mijn Verjaardag/slagen/werken/belastingteruggaven Geld wil ik graag een camera kopen..
Jaloers op de mooie foto's die iedereen altijd maakt wil ik het ook eens gaan proberen!
Ik wil graag een spiegelreflex camera kopen waar ik simpel mee kan beginnen maar laater mischien toch ook wat kan uitbreiden.
Het buget licht wel tot de 500 euro (iets meer mag wel).
Wie weet een camera die ik zou kunnen kopen?