Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
love_urkie schreef:
Lijst
1.MissHaffie
2._AnOuK_
3.
4.
5.
Pm me de foto`s of zet ze gewoon hier ergens onder\
Otje_Merlot schreef:Mijn lijst is weer leeg
Iedereen die een tekening van zijn paardje wilt hebben mag wel aan mij vragen alleen het liefst geen paarden half van de voorkant het mag wel maar ik verzeker je dat het gaat mislukken ook ben ik het best met tekenen met paarden die naar links lopen/kijken(ik ben rechts vandaar!)
Lijst:
1.elena
2.ChingYi![]()
foto's via pm
3. Pattypaard ook foto's via pm
4._AnOuK_ fotows staan hierboven
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Als je eerst een tekening van mij wilt zien kan je het best vragen! ik zet ze wel op de comp voor je!
tijntjuh schreef:Ik zou ook graag voor iemand een duidelijke hoofdfoto natekenen, liever geen pony's met hele bossen haar.
Nimmedor schreef:als iemand echte goede foto's wil om na te tekenen, in mijn profiel staan er meer dan 200ik zou het wel leuk vinden in iedergeval
Pattypaard schreef:Nimmedor schreef:als iemand echte goede foto's wil om na te tekenen, in mijn profiel staan er meer dan 200ik zou het wel leuk vinden in iedergeval
zohn erg goede foto's vind ik ze anders niet hoor![]()
_AnOuK_ schreef:love_urkie schreef:
Lijst
1.MissHaffie
2._AnOuK_
3. Boyke_Candy (zoek maar een leuke uit in mijn profiel!)
4.
5.
Pm me de foto`s of zet ze gewoon hier ergens onder\
_AnOuK_ schreef:Otje_Merlot schreef:Mijn lijst is weer leeg
Iedereen die een tekening van zijn paardje wilt hebben mag wel aan mij vragen alleen het liefst geen paarden half van de voorkant het mag wel maar ik verzeker je dat het gaat mislukken ook ben ik het best met tekenen met paarden die naar links lopen/kijken(ik ben rechts vandaar!)
Lijst:
1.elena
2.ChingYi![]()
foto's via pm
3. Pattypaard ook foto's via pm
4._AnOuK_ fotows staan hierboven
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Als je eerst een tekening van mij wilt zien kan je het best vragen! ik zet ze wel op de comp voor je!
love_urkie schreef:Boyke_Candy het zijn wel erg oeilijke foto`s ik heb die van het hoofdje maar genomen
Nimmedor schreef:Pattypaard schreef:als iemand echte goede foto's wil om na te tekenen, in mijn profiel staan er meer dan 200ik zou het wel leuk vinden in iedergeval
zohn erg goede foto's vind ik ze anders niet hoor![]()
tijntjuh schreef:@smeetjoew: ik denk dat jou foto al door meerdere mensen nagetekend wordt
Citaat:Hier ben ik het er totaaaaaaaal niet mee eens...
Onderaan zijn heel veel goede foto's![]()
en IK heb er een uitgezocht
Je staat op mijn lijst hoor