Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Agossie schreef:Er zijn gewoon mensen die het topic niet eerder hebben ontdekt, maar die wel graag mee willen doen. Voor die mensen laat ik het open. Ik vind het alleen een beetje zonde om op het laatste moment in te stromen als het jaar bijna om is. Dan kun je beter wachten tot volgend jaar. Lijkt mij.
Ik hoop wel dat er volgend jaar niet 100+ zijn meteen...
Agossie schreef:Het volle jaar is niet het doel. Precies waarom jij meedoet is mijn doel!!
xMaxxiee schreef:PrimaDonna Erg mooi moment uitgekozen! Hij zweeft echt hihi. Mis alleen wat kleur en misschien had je het diafragma beter wat meer open kunnen zetten, nu valt de achtergrond nog te veel op.
Shiloh schreef:PrimaDonna_: Onderwerp staat er heel mooi scherp op en op een prachtig moment inderdaad. Dat zweven is erg gaaf. Wel valt het onderwerp erg weg in de achtergrond. Dat is op zo'n evenement natuurlijk bijna niet te voorkomen, maar in dit geval is het echt goed kijken wat is nou onderwerp en wat is nou achtergrond.
Shiloh schreef:xMaxxiee: Wat een schatje. Let een beetje op je horizon, die lijkt niet helemaal recht. Ik weet niet of je een programma als Lightroom oid hebt? Maar wellicht kun je de kleuren er ietsje meer uit trekken. Ik vind hem een klein beetje dof.