Bedankt iedereen voor de gegeven feedback.

- De hond in tegenlicht: de hond zelf is inderdaad wat grauw uitgevallen. De volgende keer kijken of ik dat met een reflectiescherm kan verminderen.
- Mijn hond in de heide: de voorgrond is inderdaad wat druk, ik was blij dat hij eindelijk wilde blijven liggen maar had achteraf meer aandacht moeten besteden aan de voorgrond, dat klopt.

NESCAFE
Prachtig drieluik, zou zo aan de muur kunnen.

Even googlen op de lens ondertussen.

Bumblehorse
Mooi symmetrisch uitgesneden, wellicht kan de bovenkant alleen ook nog ietsje krapper. Als je de volgende keer je diafragma wat groter doet, wordt de neus ook scherp te samen met het oogje. Verder ogen de kleuren iets vlak, wellicht nog wat spelen met het contrast?
EskeGirl
Mooi portret zo in de weide. Het plantje links staat er goed bij. De kassen zijn wellicht zonde, maar door de gekozen compositie vallen ze niet echt extreem op.
Shiloh
Zo retegaaf geworden dit werk he, echt prachtig!

Marjoow
Heel mooi en sfeervol.

Eefsel2109
Mooi portret met een rustige voor- en achtergrond. Wel zouden het geheel iets lichter mogen en de kleuren iets pakkender.
Bellatrix
Mooi moment tussen trainer en paard. De witte vlakken zijn wel wat uitgebeten waardoor het iets afleidt, maar verder niets op aan te merken.
Sanne_com
Mooi helder portret, mooie kleuren en compositie. Denk erom dat als je een touwtje wegwerkt, je de schaduw ervan ook wegwerkt.
joeluna
Niets op aan te merken, mooi portret.

glenstorm
Gefeliciteerd met je verjaardag!

Mooi helder, scherp en goed gekleurd portret, nette compositie.

MarijeR
Wederom weer een prachtige macrofoto van jouw kant.

MyHu
Ik snap je idee, maar ik mis de sfeer en de diepte. Welke lens en brandpuntafstand heb je gebruikt?
Marit
Net portret.

Astor
Ik vind hem links iets te veel paars/wazig wat imo nu zonde is. Verder zou hij iets lichter mogen en de volgende keer even de telefoon uit de broekzak halen. Qua compositie is ie nu wat te centraal, maar verder wel netjes.
SalliBalli
Jammer dat de dame wat krampachtig op de foto staat. Het paard staat er wel mooi op. Wellicht kun je nog spelen met de contrasten om de foto minder flets te maken?
birgitje
Over de gehele linie mis ik scherpte en waarom deze uitsnede? Nu mist de voet van de ruiter deels en de voetjes van het paard?
Dandy200
Voor het mooie nog iets te donker, maar zeker een vooruitgang als je kijkt naar deze https://lh6.googleusercontent.com/-ZJTB ... G_9044.JPG. De volgende keer moet je proberen tussen beide platen in te zitten.

IsaCalixa
Leuk gedaan.

Wat jammer van de mond inderdaad maar aan de foto te zien was het even een heftige reactie dan ontkom je daar ook niet geheel aan.
marleen_a_a
Probeer de volgende keer meer body mee te nemen op de foto en de oortjes niet af te snijden.
Je roosjes zijn goed gelukt.