[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LoveUggs

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 12:15

Jaa foto's staan erop dus hier mijn week 36 (in overleg met agossie)
Afbeelding

Doe vanavond even de feedback!

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 16:00

Pfoeh, volgensmij heb ik nu iedereen voor week 36... Hoop ik. Anders, het spijt me -O-

_Balou Hier ook niks op aan te merken, werkelijk prachtig!
_Patricia Foto is mooi scherp, maar de kleuren zijn een beetje saai. Ook had ik het mooier gevonden als de achtergrond wat waziger was.
Agossie Aaah wat een mooie hond zeg! En een mooie krachtige foto!
Anouska15 Ook weer mooie compositie. Ik had er alleen niet voor gekozen om die grassprieten? In je foto te laten. Het neemt een groot deel van de foto in beslag en leidt erg af. Ook had er wel wat meer licht in gemogen.
Ash_ Mooie foto! Niks op aan te merken!
Asselruiter Ik vind dit echt een hele leuke foto. Mooi scherp op het oogje, fijne kleuren. Ondanks dat het heel simpel is, vind ik hem wel echt leuk.
Bellatrix Wauw. En dat is het haha. Geen op of aanmerkingen, gewoon perfect!
Binky De tekening is erg mooi! Heb je ook mooi op de foto kunnen zetten, zonder weerspiegelingen of vervormingen.
Birgitje Jammer dat het oog niet helemaal open is. Verder wel een mooie scherpe foto!
Bumblehorse Mooie foto! Alleen zijn de kleuren een beetje saaitjes. Contrast mag iets hoger denk ik.
Crazy_Horses wat jammer van de bewegingsonscherpte. Wel een mooi moment van de foto.
Crazyiris Aaaah cute! Erg mooi gemaakt!
Dandy200 Een beetje bewegingsonscherpte bij het achterbeen. Hogere sluitertijd zou erbij moeten helpen. Wel op een mooi moment genomen.
Deetjeuh de kleuren hadden er nog iets meer uit mogen springen, maar verder wel een leuk plaatje!
Eefsel2109 Aaah lieve foto! Klein droppie. Mooie foto, had alleen iets meer scherp gehouden van de foto denk ik. Er is zoveel wazig nu… Maar wel hele mooie kleuren en scherpte op het onderwerp!
EskeGirl Konijn kijkt wel leuk! Ik vind het onderwerp zelf te donker en storende achtergrond. Ook is het oog een beetje weggevallen, misschien was daarop scherpstellen en van onderaf fotograferen handiger geweest.
Gerdjehoran Mooie foto, fijne kleuren en de lucht is ook erg mooi. Niks op aan te merken.
Glenstorm Foto op een goed moment geschoten, erg mooi scherp ook
Gub Heel apart, maar het is wel erg mooi gelukt. Het houdt je aandacht echt even vast.
Heavenslove Mooi met dat tegenlicht! Erg leuk!
Hilly200 Aaaah nog een kip! Mooie foto! Sommige grassprietjes vind ik wel wat vervelend, maar nogsteeds een mooie foto!
Horserider222 Op een mooi moment geschoten! Vind het alleen wel jammer van de schaduwen op de benen en hals. Dit maakt de foto wat donkerder.
Horsesm Heeeeel mooi scherp. Je ziet de vliegjes en de kwijltjes op de foto vliegen haha. Persoonlijk had ik die weggewerkt denk ik. Maar heel mooi!
Ierjoor Mooi uitzicht, alleen mis ik nog wat kleur en contrasten in de foto.
Ingvild Wat een lief plaatje, kleuren hadden nog wat mooier gemogen, maar verder wel een mooie foto!
IsaCalixa Leuke foto! Het is een beetje een backstage foto “Hoe krijg je je paard met zijn oren naar voren”. Echt heel leuk dat je ook zo’n foto post! Verder ook mooi scherp en een mooie compositie.
Ismy Ontzettend mooie spontane foto. Ik word er vrolijk van als ik er naar kijk, echt niks op aan te merken.
JewEmm Hier wederom niks op aan te merken. Echt prachtig!
Jilinda Foto lijkt niet helemaal scherp, wel een mooie compositie en kleurgebruik is erg leuk!
Joeluna Wauw. Wat een prachtige hond! Heel mooi, niks op aan te merken.
Joysiee Mooie foto, alleen mis ik wat contrast, denk ik? De diepte in de foto is verdwenen (door het filter wat eroverheen zit denk ik)
K_M Mooi scherp op het haar, en gaaf met die haarlak zo. Echt een mooie foto!
Killyen Aaaah wat een topfoto! Ontzettend schattig!
Lauraa Gave foto! Door de onscherpte in de achtergrond krijg je het gevoel van de snelheid mee, erg mooi gedaan!
LoveUggs Mooie foto, mis alleen nog wat kleuren en contrasten.
Loveshushi Mooi met dat paars en dat wazige zo op de voorgrond. Ik had alleen liever wat meer (felle) kleuren willen zien. En de teugels zijn ietwat storend omdat ze niet gelijk hangen.
M_M_F Mooie compositie, alleen lijkt het niet helemaal scherp te zijn gesteld op het hoofd, echt zonde want de foto op zichzelf is heel mooi!
Maaarije Mooie foto! Het enige storende vind ik de hond, maar verder mooi!
Magda_90 Aaaah mooie foto! Alleen het was wel heel erg zonnig volgensmij? Je ziet het een beetje aan de ogen van de hond haha. MAar nog altijd prachtig!
Mariett Fijne zomerse foto!
MarijeR Aaaah wat een leuk plaatje! Het groen had nog wat groener gemogen, maar eigenlijk vind ik dit zachte ook wel heel leuk.
Marit hihi leuke foto! Geweldig scherp! Echt niks op aan te merken!
MArjoow Wat een lekkere dromerige foto, heerlijk!
Marleen_a_a Mooie foto, maar ik had scherp gesteld op het midden van de foto. Het scherpstelpunt lijkt ergens onderaan te liggen.
Marloesrixt Ahh lieve foto! ER had van mij alleen nog wat meer kleur ingemogen. Het is een mooi rood kittentje, dat mag er wel uit springen vind ik.
Monbyou Lijkt niet helemaal scherp. Ook komen de kleuren er niet helemaal mooi uit. Wel een erg schattige foto.
MyHu Mooie foto! Bovenaan had je er niks af hoeven snijden denk ik. Ik stoor me alleen wel een beetje aan die boom rechts, die vind ik een beetje vervelend.
MZorro Wauw. Niks meer aan toe te voegen. Erg mooi hoe je het paard uit het midden hebt gehaald, en de kleuren zijn ook erg gaaf! Echt prachtig!
[b]Nefertarie [/b]Leuke foto, mooi zo met dat tegenlicht. Een keer wat anders!
NESCAFE Erg mooie foto. Ik vind het donkere juist heel mooi, daardoor springt je hond er heel mooi uit. Ik vind hem zeer geslaagd!
Paard_aap Mooie bokeh in de foto! Verder ook mooi dat het onderwerp er zo uitspringt qua kleur.
PrimaDonna_ Mooie foto! Mis alleen een beetje het woweffect.
Revanches De billen hadden van mij nog iets scherper gemogen en het touw had weggemogen, maar verder echt een topfoto!
Robin_Rikki Leuke foto, mooi scherp en mooi kleurgebruik.
Rosslover Leuke foto, op een mooi moment genomen. Had alleen nog wat meer kleur ingemogen. En een iets hogere sluitertijd had het laatste beetje bewegingsonscherpte bij de achterbenen ontnomen. Die zijn net niet helemaal scherp.
S_imonee Mooie compositie en mooi met dat tegenlicht. Alleen, licht het aan mij of zit er ruis in de foto? Dat vind ik wel zonde. Had je een hoge iso? Denk ik haast wel binnen in een concertzaal :’)
Salliballi Super foto, niks op aan te merken!
Sanne_com Mooie scherptediepte in de foto en erg mooi scherp.
SergeantRoos Lieve foto! De ondergaande zon geeft een heerlijke sfeer!
Shiloh Wat een lieve foto! Heel mooi scherp. Alleen had ik ervoor gekozen om het diafragma open te gooien zodat de achtergrond mooi vervaagd, dan krijg je de mooie paarse bloemetjes zachter in beeld.
Sicayes Wat een leuke foto! Al die handjes hihi. Al denk ik dat deze foto vierkant om de buik uitgesneden mooier tot zijn recht komt. Mijn blik gaat toch eerst naar waar de zon schijnt.
Sodeletuut Niks op aan te merken, erg mooi!
Suuszels Aah hier krijg ik een glimlach van op mijn gezicht. Wat een ontzettend lieve foto! Op een mooi moment geschoten, mooi kleurgebruik en mooie scherptediepte! Super!
Taarss Mooie foto, warme sfeer. Had alleen op het paard liever minder bruin/rodegloed gezien. Maar de compositie is erg mooi!
Tesseke Fijne sfeer in de foto! Had alleen een iets minder groene kleur gekozen.
TeSsZz Wat een sprankelende oogjes zeg, heel lief! Mooie foto met fijne zachte kleuren. Top!
Tigress Wauw. Ik ben verliefd. Echt een hele mooie foto!
Tivara Ik vind hem erg licht, zit bijna te knijpen met mijn ogen. Wat minder licht en dan was het een gave foto geweest.
Wendy1987 Super gave foto! Het zwart wit doet de foto echt ten goede… Super!
XxLiesjuhxX Wat een liefdevolle foto! Mooi scherp en een hele mooie sfeer erin. Echt top!
Ylvy Heel erg jammer van die regen, verstoort de foto toch een beetje. Anders was de foto echt perfect geweest!

Nooit meer :+

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 16:05

Hahha maxxie, getraumatiseerd door de feedback lijst :(:) ?

Wel heel erg bedankt :) leuk om te lezen dat je er een glimlach van kreeg!

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 16:06

Bedankt Maxxie! Je vierkante uitsnede idee heb ik nog niet geprobeerd maar zal ik eens doen. :D

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 16:07

Bedankt Maxxie! Fijne feedback en je hebt zeker een punt!

Ik ga ervoor zitten, heb over een paar uren mijn feedback ook wel af :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 16:08

Bedankt voor de feedback! Achtergrond wat lastig... konijn wilde nauwelijks stilzitten en poseren is lastig voor ze.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 16:14

@loveUggs
Mooie foto, straalt liefde uit.
Alleen ik vind hem rechts zo krap en links dan weer zo ruim :+
@Salliballi
Ik vind hem erg mooi!
@Sicayes
Deze is apart en gaaf. Fijne kleuren ook
@S_imonee
Fijne plaat, ook leuk (kun je natuurlijk niet echt beinvloeden) dat er eentje van het groepje af staat.
Dat leidt de aandacht er wel naartoe.
@Ismy
Aparte foto, de zachte kleuren zijn fijn om naar te kijken.

Week 37

Afbeelding

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 16:44

Bedankt voor je feedback maxie! Echter heb ik mijn foto op meerdere schermpjes bekeken, en nergens komt deze zodanig licht naar voren dat er met de ogen geknepen hoeft te worden :)
Ik zal het wel in gedachten houden voor een volgende keer ^-^

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 17:07

Bedankt voor jullie feedback!
Kleur en contrast kan best kloppen! Dit was in de week dat we steeds noodweer hadden, en vlak voor de enorme bui met de rode,roze,paarse,oranje lucht. Was dus echt heel lastig om de belichting enigszins juist te krijgen. Het krappe komt vooral omdat t vosje steeds zn kont omdraaide. Hadden hem al een paar keer recht gezet zodat ik wat meer front had maar niet te veel. De foto was voor het artikel over Catherine Gudde, en zij sprak in het interview over dat ze graag vriendjes wilde zijn met haar paarden. Dit wilde ik heel graag terug laten komen in de foto en op basis daarvan heb ik de foto uitgekozen.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 17:19

Bedankt voor de feedback maxie!! :D

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 17:20

Mijn week 37. Wederom een foto van een bruiloft. Toeval was dat ik 2 achter elkaar had in 2 weken.
Afbeelding

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 17:32

Shiloh schreef:
MZorro: Hele gave foto! Mooie sfeer, en prachtig hoe het paard erbij staat. Ik stoor me alleen een beetje aan het stukje water links en de wolk erboven op de foto die net anders van kleur lijkt te zijn, waardoor het als een vlek lijkt. Is daar iets weggewerkt?

Dankjewel voor je feedback en je hebt inderdaad gelijk! Dat moet ik even verbeteren! :o

En ook de andere allemaal bedankt! Hele leuke complimentjes ^^
xMaxxiee: Ook jij bedankt voor je feedback! :)

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 17:44

bedankt voor de feedback!!

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 18:13

Hahaha graag gedaan. Lichtelijk trauma aan over gehouden ja :p Nee ik vond het wel leuk om te doen! Respect voor degenen die het elke week weer doen!

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 18:33

Agossie Mooi moment, hij lijkt alleen niet helemaal scherp
Anouska15 Ik mis wat kleur en jammer dat van het model de ogen niet zichtbaar zijn. Vind de compositie wel mooi.
Ash_ Goede foto! Fijne kleuren.
Asselruiter Mooie kleuren, goed scherp. Fijne foto!
_BalouIk vind je foto iets grauw, maar wel hele mooie zonnestralen.
Bellatrix Jou foto heb ik in mijn vorige verslag al verwerkt.
binkyWeer eens wat anders, leuk! Wat een leuk effect geeft zijn de opgekrulde randjes van je papier. Hierdoor leeft je foto meer.
birgitje Mooie scherpte en mooie kleuren! Vind alleen de uitsnede niet fijn, had graag de oren gezien. Ook het oog zit half dicht, had een open oog fijner gevonden.
Bumblehorse Goede scherpte, realistische kleuren alleen jammer dat je horizon scheef is en het paard zijn mond open heeft.
CastaMickey Mooie scherpte, goede compositie! Naar mijn idee zijn sommige delen van je paard zoals bijvoorbeeld het hoofd iets overbelicht. Nu blijft een wit paard ook erg lastig.
crazy_horses Ik mis wat scherpte, vooral bij de achterbenen. Had de foto ook wat uitgesneden zodat de omgeving minder afleid.
CrazyIris Mooie sfeerfoto. Niks op aan te merken. Indien het mijn dochter zou zijn had ie best aan de wand gemogen :D
Dandy200 Ik mis wat meer kleur, je paard loopt nu deels in de schaduw. Wel een mooi moment.
Deetjeeuh Mooie foto, ik vraag me alleen af waarom het boompje rechts in beeld ook scherp is. Ik vind dat deze de aandacht wat afleid van de fjord.
Eefsel2109 Deze foto heb ik al verwerkt in mijn vorige feedback
EskeGirl Leuke foto, ik vind hem alleen weinig uitstralen. Misschien eens een andere compositie proberen? De foto is nu wat van de achterkant genomen. Probeer het eens schuin van voren? Dan toont het konijntje misschien wat meer?
Fem Mooie scherpte en fijne kleuren!
GerdjeHoran Heel mooi portret! Fijne scherpte, fijne kleuren. De foto vraagt erom goed bekeken te worden en te zoeken om details. Goed gedaan!
glenstorm Goede actie foto, hij straalt sfeer uit en de kleuren zijn goed helder.
Gub Eens totaal wat anders, ik weet niet hoe je het hebt gedaan maar je blijft er naar kijken. Leuk!
HeavensLove Mooie foto, leuk effect ook met de zon er tussendoor. Ik had hem alleen anders uitgesneden zodat je geen halve benen hebt. Zou hem dan bij de borst al uitsnijden of ook de benen laten staan.
hilly200 Deze kan zo in een kippen magazine. Niks op aan te merken!
horserider22 Naar mijn idee net niet helemaal scherp en iets overbelicht. Paard heeft zijn hoofd ook wat schuin. Qua beenwerk wel een mooi moment!
horsesm Het eerste wat me opvalt is dat de horizon schuin is. Erg jammer want vind de foto wel veel kracht uitstralen en dat zou eigenlijk het meest op moeten vallen.
Iejoorr Ik vind de foto wat grauw en mis een beetje meer kleur. Wel vind ik de regen die uit de wolk komt in de verte een erg leuk effect geven.
Ingvild Leuke foto, mooie locatie met een rustige, toch sfeervolle omgeving. De kleuren hadden wat mij betreft alleen wat sprekender gemogen.
IsaCalixa Wat betreft de scherpte van je foto vind ik hem prachtig, ik vind alleen het model erg storend, in elk geval de manier waarop ze op de foto staat. Ze lijkt druk bezig te zijn ervoor te zorgen dat de pony leuk kijkt in plaats van leuk op de foto te staan met de pony.
ismy Super foto! Sfeer, fijne kleuren, passende scherpte. Top!
JewEmm Prachtige foto, veel kleur. Vogeltjes knallen uit je foto.
jilinda Ik vind hem niet goed scherp en vind de foto wat grauw.
joeluna Deze foto heb ik in mijn vorige feedback serie meegenomen.
Joysieee Leuke, sprekende foto. Paard lijkt je echt aan te kijken om samen te gaan spelen. Ik vind hem wel wat hebben!
Killyenn Leuke, spontane foto. Ik had alleen graag wat meer in de foto scherp gezien. Nu is eigenlijk alleen het haar en het oog echt scherp.
k_m Weer eens een andere compositie. De haarlak geeft een leuk effect.
Lauraa Deze foto heb ik in mijn vorige feedback serie meegenomen.
LOVESUSHI Deze foto heb ik in mijn vorige feedback serie meegenomen.
Maaaarije Leuke compositie ik mis alleen wat spanning. De foto is naar mijn mening wat kil.
magda_90 Hond staat mooi centraal in de foto, goed scherp. Vind alleen de voorgrond wat druk.
manonfleur Ik vind het idee leuk, alleen de foto spreekt niet echt. Ik mis wat 'leven' in het oog en ook wat kleur.
Mariett Deze foto heb ik in mijn vorige feedback serie al meegenomen.
MarijeR Alweer zo'n mooie vogel. Kleur passen erg mooi bij elkaar, foto is haarscherp. Enige wat ik iets storend vind is het staartje dat er nét niet helemaal op staat.
Marit Goede foto! Leuke compositie, mooi uitgesneden. Enige minpuntje is de rechter voelspriet waar een stukje van mist.
Marjoow Leuk!! Mooie sfeer, leuk bedacht en vooral het effect van de zon maakt je foto helemaal af.
marleen_a_a Deze foto heb ik in mijn vorige feedback serie al meegenomen.
M_M_F Mooie foto, vraag me alleen af of de zwart-witte achtergrond een goede keus was. Denk dat de foto sprekender word met gekleurde achtergrond.
monbyou Perfect moment, top foto!
MyHu Mooie foto waar genoeg op te zien is. Vooral de wolken geven de foto sfeer.
MZorro Een foto die veel rust uitstraalt, een goede sfeer en passende kleuren. Goed gedaan!
Nefertarie Je foto spreekt me niet echt aan, het paard kijkt weg van de foto. Hierdoor trekt het je aandacht minder. De stallen trekken nu de aandacht.
NESCAFE Je hond springt uit de foto, lijkt alleen iets overbelicht. Had de hond nog wel graag wat dichterbij gezien.
Paard_Aap Leuk gevonden! Mooie spiegeling en fijne kleuren.
_Patriciaa Jammer dat de kat wat wegvalt in je achtergrond. Erg leuke kat.
PrimaDonna_ Vier modellen op 1 foto, lastig maar goed gelukt! Zou het leuker vinden wanneer de meiden in de camera hadden gekeken. Al is het zo niet storend.
Revanches Leuk gedaan, vind alleen het witte in je foto wel erg fel, met name de lucht.
Robin_Rikkie Heerlijk zomers plaatje! Straalt de fijne temperatuur al vanaf. Ook leuk met scherpte diepte gespeeld.
rosslover Niet helemaal scherp en wat grauw van kleur, maar wel een prachtig moment.
Sanne_com Hele mooie foto! Paard staat er mooi op, ruiter staat er mooi op. Rustige achtergrond. Keurig!
SergeantRoos Je foto lijkt niet helemaal scherp, hierdoor gaat je sfeer wat verloren. Het effect van de zon is wel erg leuk.
Shiloh Leuke foto! Het tuig stoort me wel, maar kan natuurlijk zijn dat dit niet anders kon. Fijne kleuren, mooie scherpte alleen het sprietje op de voorgrond vind ik wat vervelend.
showteam Prachtig! Vrolijk van kleur, kinderen staan er mooi op.
S_imonee Leuk sfeerplaatje, alleen jammer van de grote hoeveelheid ruis.
Sicayes Deze foto heb ik in mijn vorige feedback al meegenomen.
Sodeletuut Goed scherp, mooie scherptediepte. Had alleen graag wat meer van het hoofd gezien. Vind hem niet zo fijn uitgesneden. Onder andere half neusgat, klein stukje oor dat je maar ziet.
Suuszels Foto straalt liefde uit, vrolijke kleuren die goed bij de sfeer passen en fijn scherpgesteld.
taarss De zon heeft een heel leuk effect op deze foto. Ik had alleen graag nog wat meer paard willen zien, of het paard wat meer in het midden geplaatst. De foto is aan de rechterkant wel heel leeg vind ik.
tesseke Heel mooi sfeerplaatje, kleuren die het wat mysterieus doen lijken. Paard en mens staan er leuk op samen. Ik word blij van deze foto.
TeSzZz Geweldige foto, ogen van de hond springen er uit en de hond lijkt heerlijk dromerig. Straalt rust uit, mooie kleuren. Leuk!
Tigress Aparte foto, leuk. Ik blijf me afvragen hoe de hond kan blijven liggen op zo'n smal plankje. Of zou het gezichtsbedrog zijn? Hond kijkt ook wat bedenkelijk wat voor mij meteen het sfeertje compleet maakt. :D
Tivara Weer eens een andere compositie! Goed gelukt! Hij spreekt meteen aan, maar om te kunnen zien hoe je hem eigenlijk hebt genomen moet je toch nog even een keer extra kijken. Leuk!
wendy1987 Ik mis wat scherptediepte, je hond knalt nog niet echt de foto uit. Qua compositie wel heel leuk.
xMaxxiee Ik vraag me af of zwart wit een goede keus is bij deze foto. Ik vind hem nu wat saai en kil ogen. Leuk hoe je de hond recht in de camera laat kijken. Ook qua uitsnijding vind ik hem goed gelukt.
XxLiEsJuHhxX Leuk! Qua compositie, kleuren alles klopt. Ook een leuk detail vind ik de strik in de haren die past bij de striping van de auto.
Ylvy Ondanks de regen vind ik het nog geen gekke foto. Ik mis wel wat scherpte, vooral de hoeven van de pony.

Zo! Dat is ook weer gedaan :D

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 18:43

Dankjewel xMaxxiee en MarloesRixt voor de feedback :D

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 18:44

bedankt voor de fijne feedback iedereen!

horses_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 18:47

Iedereen bedankt voor de feedback !!
Over de horizon die beetje scheef is; wel grappig dat sommigen het niet storend vinden en andere weer wel :')
Mij was het niet eens opgevallen terwijl ik het meestal wel zie dus zelf vond ik het ook niet echt storend :P
Iemand zei ook dat het mooi was geweest als het hele paard er op stond maar dat lukte me niet aangezien er een boom in de weg stond xD kon net vergenoeg over het hek heen leunen om dit op de foto te krijgen :)

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 19:43

xMaxxiee schreef:
S_imonee Mooie compositie en mooi met dat tegenlicht. Alleen, licht het aan mij of zit er ruis in de foto? Dat vind ik wel zonde. Had je een hoge iso? Denk ik haast wel binnen in een concertzaal :’)

Dankje. Er klopt dat er ruis in de foto zit. Helaas heb ik nog geen goede lens voor dit soort fotografie. Staat nog wel op mijn verlanglijstje. Dit was op een buitenpodium, maar helaas was het frontlicht ook niet ideaal, anders had ik nog wel met een minder hoge ISO toegekund. Bedankt voor je feedback!

Eefsel2109

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 20:47

Bedankt voor de feedback!

Ik wil zo graag een foto plaatsen van shoot afgelopen week, maar daar staat iemand op.. Weet niet of ik het dan zomaar kan doen... Dus twijfel dan maar verder welke foto ik wel plaats...

CrazyIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 07:56

Dankje voor de fijne feedback! :)

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 08:43

Bedankt voor de feedback :)
Er was iemand die ook wel benieuwd was naar de kleur variant van de zw versie..

Klik Hierbij de kleurvariant.

Ik ga nog eens even denken welke ik inlever voor week 37 :)

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 09:01

Mijn week 37 ;-)

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 09:03

Ik wacht met week 37 tot vrijdag, dan heb ik Horse Event foto's. :D :D

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 09:30

Week 37
Een oude foto, ik heb de laatse week niet gefotografeert.
Afbeelding