Want bij de MM betaal je het zelfde voor de 350D. Is er een verschil tussen die twee, een aanrader?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Hallo!. Bij ons in de buurt zit een vrij kleine elektronicazaak (Apollo) nou hadden ze een aanbieding, dat is de Canon EOS 400D voor 500 euro. Op dit moment heb ik het geld, en ik wil niet al te lang meer wachten want dan is de aanbieding misschien al afgelopen !
. Nou wil ik even zeker weten dat ik hiervoor waard krijg voor mijn geld
?
Want bij de MM betaal je het zelfde voor de 350D. Is er een verschil tussen die twee, een aanrader?
Elessar schreef:Ik zou in ieder geval niet voor de Olympus gaan, die heeft maar een beperkt aantal lenzen en die zijn heel gruwelijk duur. Ook zou ik niet voor de Nikon D40 gaan, want daar passen alleen AF-S lenzen op, en daar zijn ook maar een beperkt aantal van.
Sony heb ik zelf geen ervaring mee. Canon blijft gewoon fijn om mee te werken.
Kusx_Lisa schreef:Als ik zo de Canon 400D zie, in het voorbeeldtopic, vind ik ze niet super. Heel donker enz?
HouVanUtopia schreef:Elessar schreef:Ik zou in ieder geval niet voor de Olympus gaan, die heeft maar een beperkt aantal lenzen en die zijn heel gruwelijk duur. Ook zou ik niet voor de Nikon D40 gaan, want daar passen alleen AF-S lenzen op, en daar zijn ook maar een beperkt aantal van.
Sony heb ik zelf geen ervaring mee. Canon blijft gewoon fijn om mee te werken.
Klopt maar van elke lens die jij wil is er 1 hoor
K heb de Nikon D40x en hij bevalt super!
HouVanUtopia schreef:nou ik had toch een ruime keuze vond ik hoor
Kusx_Lisa schreef:Als ik zo de Canon 400D zie, in het voorbeeldtopic, vind ik ze niet super. Heel donker enz?
Dyonne schreef:Lisa, in mijn onderschrift staan ook mijn eerst foto's van de 400D.
Foto's van bv AniekR zijn ook met 400D.
elmiran schreef:Ben echt super blijheb vandaag de Canon EOS 40D gekocht
. Heb de Canon 350D ook nog
(ga ik maar verkopen
). ben tot nu toe heel tevreden over Canon. Familieleden hebben een Nikon gekocht. Hoorde van een iemand dat ze voor Nikon is gegaan omdat ze bij Canon de foto's te donker vond. Heb zelf voor Canon gekozen omdat je daar meer objectieven voor hebt.