Ik ben helemaal niet zo tevreden over deze foto eigenlijk, maar dit is de enige 'goede nieuwe' die ik heb, en ik wilde niet weer een oude foto inzenden. Deze foto is gemaakt met behoorlijk donker en nat weer, en ik baal ook een beetje van de achtergrond .
hilly200; fijne foto, leuke compositie. Ik vind het grassprietje dat bijna voor zijn kop langs gaat jammer, maar verder het gras op de voorgrond erg leuk. Magda_90; foto maken dus net overleefd Hele mooie foto met fijne kleuren. Die paardenbloempjes zijn ook erg leuk erbij! Dandy200; leuke foto, jammer dat hij wat grauw oogt en niet helemaal scherp is. Bumblehorse; vind je watermerk erg lastig bij het bekijken van je foto, maar leuke foto. Jammer dat het paard zijn mond zo open heeft. Manonfleur; de achtergrond vind ik wel mee vallen, maar ik vind hem inderdaad ook wat donker. Het oog springt er voor mij niet echt uit maar valt eerder wat weg ‘achter’ het witte paard.
Week #36
1/40 ; 16mm ; 2.8 ; ISO 100
Niet helemaal tevreden, vind de boom op de achtergrond jammer, maar dat kwam zo uit met het licht. Heb expres niet op de bloempjes scherp gesteld maar eens op het blad om te proberen.
Nefertarie
Geplaatst: 07-09-15 18:46
Deze keer een sfeer plaatje van mijn eigen snuitje
Ik kan vandaag of morgen Word installeren en dan kan ik weer met mijn inhaalactie verder qua commentaar.
S_imonee
Geplaatst: 07-09-15 19:48
Vervolg feedback (vanaf pagina 330) Marjoow Mooie foto! Niks op aan te merken Shiloh Wat ligt ie er lief bij, hihi. Niks op aan te merken. Maaaarije Mooi landschap. Jammer dat de hond zo onduidelijk is. Showteam Leuke foto! Niks op aan te merken. TeSzZz Lieve foto. Mooie DOF Ylvy Knap gedaan zeg! Niks op aan te merken. Marit Heel mooi! Niks op aan te merken. _Balou Ik vind hem wel heel mooi! Ik snap dat je dat dat zwarte niet mooi vind. Het maakt de foto gelijk zo 'hard' of zo. Of alsof het erop geplakt is Maar ik vind het wel een mooie doorkijk. Hilly200 Leuke foto! Jammer van de spriet die net voor hem langs loopt. Magda_90 Mooie foto! Hij kijkt ook zo lekker aanvallend haha Dandy200 Gaaf! De foto lijkt alleen wat korrelig. Of hij is veel te verscherpt. Ik weet het niet, maar dat stoort mij een klein beetje. Bumblehorse Ik vind je watermerk wel erg nadrukkelijk aanwezig. Al snap ik het wel als het een evenement is, maar je zou hem dan nog wel wat kleiner en wat transparanter kunnen maken Jammer van de open mond van het paard. Verder een goede foto. manonfleur Ik denk dat als je die achtergrond niet had gehad, dat het de foto saaier gemaakt had. Verder een leuke foto, maar het mist wel 'iets'. Tivara Leuke foto. Mooie DOF. Niks op aan te merken. Nefertarie Mooie foto. Niks op aan te merken. K_m Leuke foto! Niks op aan te merken. JewEmm Gaaf! Mooie scherpe foto! Niks op aan te merken. Deetjeeuh 35:Mooie foto! Niks op aan te merken. 36: Winnieeeeee! Hele leuke foto! Killyenn Leuke foto! Niks op aan te merken.
Ik heb zo ontzettend geen zin om de lijst te maken vandaag... Ben al een paar dagen niet lekker...
Mariett
Blogger
Geplaatst: 07-09-15 20:38
Voor mijn part maak je hem dan gewoon morgen hoor, leveren we onze inzending wel een dagje later in
Lekker uitzieken, beterschap!
Laatst bijgewerkt door Mariett op 07-09-15 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt
horserider22
Geplaatst: 07-09-15 20:38
Beterschap Agossie,
Anders plaats je de lijst weer als je beter bent. Denk niet dat, dat heel veel uitmaakt.
wendy1987
Geplaatst: 07-09-15 20:41
Week 32: Mijn vakantie in Embrun
Week 33: Vakantie in Embrun
Week 34: Keuring van eigen merrie
Week 35: Triathlon Doetinchem
Week 36: Fotoshoot van afgelopen weekend
Hierbij mijn foto's. Allemaal op volgorde van maken, dus qua weken klopt het voor mij wel Alleen qua inleveren dus allemaal wat later Vanaf nu ga ik het ook weer proberen om feedback te geven als dat lukt met de komende 4 weken meer dan fulltime werken in 't vooruitzicht..
Agossie.. Rustig aan doen hoor! Ik ben afgelopen weekend ook flink ziek geweest... Was echt niet fijn.... Rust nemen moet je dan ook gewoon doen!
Bij dezen dan. Lijst komt morgen. Betekent niet dat jullie dan maar morgen de foto's van week 36 in mogen leveren... Vanaf 22:30 mogen jullie wat mij betreft week 37 plaatsen. Zet het er dan wel heeeeeel goed bij welke week het is! Anders ga ik morgen helemaal in de war raken...
crazy_horses
Geplaatst: 07-09-15 21:04
Week 36 (helaas een foto uit de doos. ik heb deze week niets bruikbaars geschoten)
Bedankt voor de feedback!
jilinda
Geplaatst: 07-09-15 21:18
week 36
Ash_
Geplaatst: 07-09-15 21:20
Week 36, deze week sportfoto's gemaakt van een ex collega. Deze mag ik met toestemming plaatsen. Door het uploade iets achteruit gegaan in kwaliteit.
Onderstaande toegevoegd. Bovenstaande is onscherp door uploaden.