haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Waldo schreef:Als iemand het leuk vindt mag hij/zij mijn paardje ook wel tekenen...
Ik ben benieuwd naar het resultaat, dus dat mag je me altijd pb-en anders...
Voor de liefhebber kan hij ook nog groter...
(tussen haakjes... mijn hand rechtsonder mag weg hoor)
sunshinelove schreef:samflame hij klopt niet helemaal
probeer eerst de schets goed te krijgen en dan in te kleuren! en iets minder krassig in kleuren
ik probeertrouwens joun pony te tekenen
alleen bij die eerste foto... moet dat hertengewei ofzoiets er ook bij op?? dacht zelf zondermaarja mischien wil je wel met
Sann_ schreef:
nyckle schreef:Sann_ schreef:
Mag ik 'proberen'?
Ik ben nog een beginner, maar het lijkt me best leuk
sunshinelove schreef:@samflame ... mag ik bij joun eerste foto ook alleen het hoofd tekenen ? want het lichaam is me te moeilijkheb het hoofd namelijk al is getekend in het klein maar dat lichaam lukt me gewoon niet
![]()
rebeltje schreef:Waldo schreef:Als iemand het leuk vindt mag hij/zij mijn paardje ook wel tekenen...
Ik ben benieuwd naar het resultaat, dus dat mag je me altijd pb-en anders...
Voor de liefhebber kan hij ook nog groter...
(tussen haakjes... mijn hand rechtsonder mag weg hoor)
Ik heb een aantal fotos uit je profiel opgeslagen, pin me er niet op vast, heb het nogal druk. Maar ik vind het echt een geweldig paardje, wat een uitstralingNog wel een jong beestje zeker..? Die had ik idd ook niet laten staan
Cyntje schreef:@Like_peres: moet ik de tekening wel verder afmaken,...
nyckle schreef:Sann_ schreef:
Mag ik 'proberen'?
Ik ben nog een beginner, maar het lijkt me best leuk
Liedje_ schreef:@ Marrke: Ik ben bang dat het hoofd te smal word, de neus is goed maar het bovenstuk.. Ik weet ook niet waarom
Citaat:Je zegt dat je nooit eerder een paard hebt na getekend is het dan niet handiger om een zijaanzicht te nemen om mee te beginnen? Dat vind ik zelf teminste makkelijker dan een vooraanzicht.