Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pasamba schreef:
litteltje schreef:Morgen wordt mijn pony verkocht omdat ik er te groot voor word...
En 1 foto wil ik laten uitvergroten, kan iemand er misschien nog wat dingen aan verbeteren?
Dit is de foto:
[img]http://i75.photobucket.com/albums/i307/litteltjee/laika1.png [/img]
Overige bewerkingen mogen natuurlijk ook
Alvast heel erg bedankt!!
horsefan08 schreef:hoihoi wil iemand voor mij deze bewerken??
Met leuke 8ergrond en met de naam Heronie er bij! of een andere leuke tekst!??![]()
x XX
horsefan08 schreef:horsefan08 schreef:hoihoi wil iemand voor mij deze bewerken??
Met leuke 8ergrond en met de naam Heronie er bij! of een andere leuke tekst!??![]()
x XX
wil iemand deze nog voor me bewerken?
lovemonami schreef:oeps 2 x wil iemand er 1 weg halen ?
ook alvast bedankt
x_baumgold_x schreef:
Siebjelover schreef:Stuiterbal_ schreef:Waarom wilt niemand een foto voor mij bewerken, iedereen die hier foto plaatst heb gelijk een bewerkte foto en ik niet..![]()
ik wil wel een voor je doen hoormaar even vraagje: heb je misschien nog betere hoofdfoto van hem?
Citaat:Ik ga er ook eentje voor je maken...maar vanavond niet meer...Morgen heb ik hem af!!
Siebjelover schreef:Stuiterbal_ schreef:Waarom wilt niemand een foto voor mij bewerken, iedereen die hier foto plaatst heb gelijk een bewerkte foto en ik niet..![]()
ik wil wel een voor je doen hoormaar even vraagje: heb je misschien nog betere hoofdfoto van hem?