Wie er uit mijn profiel wil bewerken, alvast bedankt
in mijn onderschrift staat een link naar een forum, gemaakt door mij & Ier_ dat is dus eigenlijk dit topic in het groot, willen jullie een kijkje nemen? of lid worden.. dankjewel!
kan iemand deze foot's bewerken Het paardje heet Thoura
Kan iemand deze leuk bewerken en dan in een mooi lettertype er Dik en Rond bijschrijven Hier misschien als het mogenlijk is de ruiter en het tuig wegwerken maar iets anders mag ook Dit is Dajana kan iemand misschien deze bewerken en nog My ( sweet of weetikveel wat) dajana bijschrijven
Alvst bvedankt
S_uus
haha jah he vond um ook wel stoer. alleen lukte het allemaal niet zo goed , was er met me hoofd totaal niet bij en de tafel plakt gigantisch en alles plakt met dit weer Thanks voor compliment
alle mensen heel erg bedankt met super blij. wist niet dat je zoveel dingen kon doen met zo foto.
@x__Nandii: heel mooi alleen zou je (als het nog kan) het hoorntje van zijn hoofd nog weg kunnen werken. @horsieslover: hihih me paardjuh in stukjes @iriojoppa: de tekst klopt zeker. mooi met die soort bling dinge
wil er iemand een van deze fotos bewerken of allemaal alvast bedankt (en maak er iets leuks van haha:P) owja ik meld me ook aan om eens te proberen fotos te bewerken owja hij heet Maik voor eventueel anedre fotos kun je in mijn profiel kijken
ik heb een andere rijfoto uitgekozen omdat deze toch wel beetje te onduidelijk was hoop dat je ze mooi vind ze zijn aanklikbaar foto 1 foto2 (uploaden kan veel verknallen)
foto 3 die rijfoto is alleen onduidelijk helaas, maar vond het de meest bruikbare uit je profiel