Nevony: Leuk zo dat hoofd gecombineerd met de springfoto. Ik zou de hals heel lichtjes op de achtergrond houden. Alleen lichtjes de schaduwen opzetten en de rest wit houden. Succes met je tekening !
ik heb ook nog wel een leuke foto misschien voor jullie : (ze heten La Paz en Laser ) als je wilt kan ik proberen La Paz (zwarte paard) iets lichter te maken...
Swinta, misschien... Haha, ik ga strax als ik uit ben, *kwart over 12* even die fotoos van hondjes uitprinten. dan kan ik ze gaan tekenen. Heb er zin in!
Ohoh, mijn computer deed stom, nu zijn mijn fotoos van honden die ik miss zou doen weg... Die van Ramiro heb ik nog wel, maar die zijn echt te donker. Heb je niet zo een foto als ede eerste maar dan licht? en van...Weet niet meer wie... heb ik nog, een jackrussel wit met lichtbruin. Van wie was de Herder?
Eigenlijk is hij wel af zo .. vind ik.. tenzij jullie nog wat zien, dat anders kan/moet. Aan de gezichten heb ik niet veel meer gedaan. Misschien doe ik dat nog. Maar ik denk ze niet beter te krijgen dan zo. Alsjeblieft Joscaa!!
Oh, hij is echt heel mooi! Bedankt annebaukje! Alleen msischien kan je mijn gezicht nog wat veranderen? Ik vind mijn mond een beetje raar Die mag je wel gewoon dicht maken Ik hoop dat je dat nog wilt doen, maar ik vind heme cht super
Smeetjoew, ik heb er 1, maar waarschijnlijk heb je die al Weetje ik zou het zo enorm leuk vinden als iemand deze wil maken http://pic2.picturetrail.com/VOL948/398 ... 252536.jpg of één van de andere foto's die ik hier heb geplaatst. Ikzelf kan nóóit een tekening van mijn eigen paard maken, want dan moet het perfect. Ow jah, ik neem trouwens geen opdrachten meer aan, ik raak een beetje in de stress van mijn exames, en om van die opdringerige mensen erbij te hebben is natuurlijk niets De opdrachten die nog staan, maak ik af (zie fries, draver, mastino, en nog een ander paard)