bijoucharlie, je mag natuurlijk bedanken voor je bewerking! Maar er zijn mensen die het gewoon als chatbox gebruiken, en dat is niet de bedoeling, je bent hier om te bewerken, of om aan te vragen, chatten kan op msn!
Ik ben lang bezig geweest maar ik tril helemaal doordat ik ziek ben, echt zwaar vervelend als je iets wilt uitknippen. Vandaar dat ik uiteindelijk toch op iets simpelers uit ben gegaan
Hoi Ik heb een vraag! Ik wilde graag een logo maken van de volgende foto:
Kan iemand deze foto zo bewerken dat je alleen het paard (en als het lukt mij erop) ziet. En dan ook nog alleen de omlijning? (met een zwarte rand?) Als ik hem kan gebruiken als logo staat er wel een vergoeding tegen over. Nou ik hoop dat iemand me kan helpen Alvast heel erg bedankt!!
Laatst bijgewerkt door rosanrosan op 03-03-06 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt
heyy ik heb bij mij vriendin gezien waar foto bewerkt zijn en het is ech vet cool ik had ook een paar foto wie wilt die asjeblieftttt bewerken ik ben je echt dankbaar dikke zoen hier zijn wat foto van mijn lievert NERO mijn shettttt
hier ik zelf ik vind de foto verder zo saai dus wil wilt hem opmooien en dit zijn roos met haar pony cesar de donkere bruine en ik en nero
en hier mijn oude de bonte pony lizzy en nero
na dat waren de foto's hoop dat ik snel het resultaat zie dikke zoen en alvast bedanktttttt maaike
lordJ als je dat Mijn Album erg vind dan plak je er toch iets overheen? of je verwijdert het! Ik vind MijnAlbum heel makkelijk dus ik stap nie over! srry! Wil iemand foto's uit mijn profiel bewerken?
zo deze is voor stijgertjuh geen idee of je roze mooi vindt! haha maar goed heb gedaan waar ik tot nu toe het beste in ben;) heb de kleuren van Mona ook verlevendigd, spreekt het net iets meer