Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smeetjoew schreef:Ik zal even een uitleg maken!
Stap 1:
Open de foto die je wil bewerken.
stap 2:
Maak een kader om de foto heen en stop daar waar je een stukje hoofd wil laten uitsteken.
stap 3:
De omgeving om het hoofd heen en om het kader heen selecteer je en dan ga je naar 'afbeelding' en dan naar 'automatische transparantie' en dan naar 'binnen de selectie'.
stap 4:
dan wordt dat geselcteerde deel geblokt.. Als je het goed hebt gedaan. en dan is íe klaar.
wat meot je met dta geblokten zie je dta hier niet?
[edit] dit was wel HEEL snel uitgelegd! Als je het nog niet snapt, moet je het zeggen, dan leg ik het duidelijker uit.
Ik moet nu namelijk van de PC af... Vandaar de snelle uitleg.
mickey1 schreef:smeetjoew schreef:Ik zal even een uitleg maken!
Stap 1:
Open de foto die je wil bewerken.
stap 2:
Maak een kader om de foto heen en stop daar waar je een stukje hoofd wil laten uitsteken.
stap 3:
De omgeving om het hoofd heen en om het kader heen selecteer je en dan ga je naar 'afbeelding' en dan naar 'automatische transparantie' en dan naar 'binnen de selectie'.
Volgens mij moet je kiezen voor automatische transparantie en dan buiten de selectie, want nu moet ik het hele paard opnieuw uitknippen
stap 4:
dan wordt dat geselcteerde deel geblokt.. Als je het goed hebt gedaan. en dan is íe klaar.
wat meot je met dta geblokten zie je dta hier niet?
[edit] dit was wel HEEL snel uitgelegd! Als je het nog niet snapt, moet je het zeggen, dan leg ik het duidelijker uit.
Ik moet nu namelijk van de PC af... Vandaar de snelle uitleg.
horsiej schreef:@ appelflapje : mooi gedaan hoor
kann je misschien uitleggen hoe je dat gedaan hebt?
dat wil ik nmlk ook graag doen
alvast thanks!!
roxiie schreef:horsiej schreef:@ appelflapje : mooi gedaan hoor
kann je misschien uitleggen hoe je dat gedaan hebt?
dat wil ik nmlk ook graag doen
alvast thanks!!
Staat pagina hier voor uitgelegd
robin_love schreef:
smeetjoew schreef:smeetjoew schreef:eeeh ik kan dit ook:
http://i46.photobucket.com/albums/f127/ ... .jpg[/img]
Ik heb zelf ook nog een vraagje;
Hoe maak je in PF een achtergrond doorzichtig, kijk maar bij mijn bewerking hierboven. Ik wil graag de zwarte achtergrond-kader doorzichtig hebben.. Weet iemand of dit mogelijk is?!
Door de foto te besnijden, kan ik rechts en links het zwarte weghalen, maar het stuk onder de neus lukt me niet. Weet iemand dit? HELP ME!
http://i46.photobucket.com/albums/f127/ ... .jpg[/img]
Jaaaaahhh.. Ik heb het even heel snel gedaan, maar het is me gelukt!!!!
Meliaforever schreef:robin_love schreef:
en?
ik heb even wat geprobeerd
hoe doe je die vierkantjesof waar kan je die downloaden