Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Marjoow schreef:Dan is dit het eerste dat in vrijheid op een stuk asfalt loopt...
Zeker in die pose vind ik dat nogal moeilijk te geloven..
katja_silke schreef:Marjoow schreef:Dan is dit het eerste dat in vrijheid op een stuk asfalt loopt...
Zeker in die pose vind ik dat nogal moeilijk te geloven..
ze had zichtzelf losgerukt en was weggerend en doordat ik een soort van 'schrik' momentje had klikte ik maar vond het toch nog wel een foto die oké was.
katja_silke schreef:Niobe schreef:Sorry, maar ik kan dat niet echt geloven. Wegwerken is niets om voor te schamen hoor, hoort er ook bij.
ik heb echt niks weggewerktde pony was er vandoor gegaan en daar hoorde natuurlijk een foto bij
Km, helaas heb ik de originele bestanden net weggegooid, anders had ik ze graag laten zien
magda_90 schreef:Je kunt er gewoon eerlijk over zijn want aan de bakstukken en het bit zie je duidelijk dat er druk op gestaan heeft, anders hingen ze wel beter aangesloten. Daarbij mis je nu een stukje bitring. Je moet het zelf weten hoor, voor potentiële klanten moet je echter wel een goed beeld creëren.
borstnoot schreef:Ze is 12 jaar dames (volgens het profiel). Beetje rustig aan doen....
Katja_silke: Dat je iets weg gewerkt hebt, is eigenlijk heel erg duidelijk. Mensen die geen verstand van photoshop en fotografie hebben, zullen het niet zien hoor! Alleen dit is een fotografie forum, en wij hebben er ook verstand van, dus wij zien zo'n dingetjes wel.
Ik denk dat je je foto een beetje wilde verdedigen toen je zei dat er niets weg gewerkt was,wat heel begrijpelijk is. Je bent trots op een foto en je hoopt zo je ''foutje'' te verbergen. Ik begrijp dat het een beetje raar is om daarna toe te geven dat je toch wel iemand weg gewerkt hebt.
Liegen moet je proberen zo min mogelijk te doen, eerlijkheid duurt het langst.![]()
Het is ook helemaal niet flauw bedoeld tegen jou hoor, als mensen zeggen dat iets anders moet, of dat je in dit geval kunt zien dat je iemand weg gewerkt hebt.
Het is allemaal aardig bedoeld. Als je gezegd had: Inderdaad, ik heb iemand weg gewerkt, heeft iemand tips hoe ik het de volgende keer beter kan doen? Dan had je er nu super veel van geleerd!
Volgens je profiel ben je 12 jaar oud, en ik denk dat niemand van ons zo mooi foto's kon maken als jij toen wij 12 waren!(en na bewerken)
Dat je zo'n talent hebt, wil zeggen dat je nog veel meer zou kunnen dan dat je zelf denkt! En je kunt alleen dingen leren als je af en toe geholpen wordt. Daar is dit forum natuurlijk heel erg fijn voor!
Als je liever niet in het forum reageert mag je me best PB'en hoor.