Ja, kon niet echt kiezen. Vond deze net iets sterker.
Gub
Geplaatst: 07-02-16 19:31
Week 5.
Een super toffe shoot met een hele oude pick-up gehad deze week, maar die foto's kunnen helaas nog niet online, dus voor hier nog een foto van een paar weken terug.
Ik meot teiltjes teiltjes teiltjes wat een knapperd.
Calice
Geplaatst: 07-02-16 20:10
week 5:
Even snel voor ik het vergeet .
Anoniem
Geplaatst: 07-02-16 20:22
Mijn week 5.
Shiloh
Geplaatst: 07-02-16 20:35
Mijn week 5:
Jespri
Geplaatst: 07-02-16 20:39
Niobe Mooie foto, vind de achtergrond alleen wel heel erg wit. IsaCAlixa Lieve foto, lekker aan het zonnen. Nayomie Leuke foto. Onderwerp spreekt mij alleen niet heel erg aan. Sanne_com Leuke foto. Heb je het zelf getekend? horserider22 Leuke foto. Hij oogt niet helemaal scherp en ik vind de kleuren niet heel fijn kijken, net iets te hard. Eskegirl Mooie foto. Jammer alleen van het vouwtje in de linker kant van het hartje. hamsterfan Mooie foto. Marlies Mooie plaat. Fijn om naar te kijken. Gub Mooie foto. Persoonlijk vind ik het groen alleen iets te aanwezig. Tivara Mooie foto, interessant om te zien. Moest paar keer kijken om te zien wat het was. MarijeR Wat een schatje!! Mooie foto. Calice Wat heb jij een schattige pakjes voor de kleine zeg. Lieve foto. Deetjeeuh Mooie plaat, kijkt fijn. Mooie kleuren. Shiloh Mooie foto, fijne kleuren. Had misschien iets meer ruimte mogen hebben.
Gracezellaa
Geplaatst: 07-02-16 20:39
Week 5: Een oude helaas. Heb afgelopen week veel foto's gemaakt in Rome, maar helaas nog geen tijd gehad om ze te bewerken. Hierbij een foto van afgelopen jaar, zo van mijn camera geplukt en dus onbewerkt.
Dankje Jessica! Ben blij dat je dat zegt, ben heel lang bezig geweest om het egaal wit te krijgen, maar ben er toch niet zo'n fan van zeker niet met een witte bloem eigenlijk achteraf gezien.. Leermomentje
Wat komen er weer een mooie foto's voorbij zeg! Vooral hierboven van Deetjeuh, wauw!!! Deze week compleet vergeten om de camera vast te pakken, dus net in alle haast nog even iets bedacht. Ik wil niet weer een oudje inleveren namelijk haha.
Dus, hierbij week 5! Niet veel bijzonders, maar wel uit het midden! Jaja, ik heb geluisterd :p Pootafdrukje en het kettinkje die ik heb laten maken met de haren van mijn hondjes erin. _DSC1592 by Maxime Willemsen, on Flickr
Feedback komt morgen!
Ingvild
Geplaatst: 07-02-16 22:10
Week 5, even "snel" vanavond gemaakt. Drukke week achter de rug.