De 1e en 3e vind ik vooral heel mooi
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Annetje week 19, ik vind m saai en gewoontjes, vooral ook omdat je weer zoveel scherpte diepte in je foto hebt en dat vind ik jammer! Idee is leuk.
Annetje schreef:Citaat:Annetje week 19, ik vind m saai en gewoontjes, vooral ook omdat je weer zoveel scherpte diepte in je foto hebt en dat vind ik jammer! Idee is leuk.
:/ mja... Ik kan bij mijn camera echt niet minder scherpte diepte krijgen wanneer de zon schijnt. Ik heb alle instellingen gezet zoals jullie zeiden en dan nog heb ik alleen 1 gele overbelichte vlek.... Ik zal morgen eens foto's maken van de instellingen en dan van het resultaat zodat jullie misschien kunnen zien waar de fout zit. Ik hoop bij mij maar ik ben een beetje bang dat het de camera Is. Ding heeft Veel last van niet scherp kunnen stellen.
De foto moest eigenlijk alleen scherp op mijn blauwe make up maar dat lukt me dus echt niet.
steefvicky schreef:Annetje schreef:
:/ mja... Ik kan bij mijn camera echt niet minder scherpte diepte krijgen wanneer de zon schijnt. Ik heb alle instellingen gezet zoals jullie zeiden en dan nog heb ik alleen 1 gele overbelichte vlek.... Ik zal morgen eens foto's maken van de instellingen en dan van het resultaat zodat jullie misschien kunnen zien waar de fout zit. Ik hoop bij mij maar ik ben een beetje bang dat het de camera Is. Ding heeft Veel last van niet scherp kunnen stellen.
De foto moest eigenlijk alleen scherp op mijn blauwe make up maar dat lukt me dus echt niet.
En qua scherpstelpunten? Heb je één scherpstelpunt die je dan op de blauwe make up zet?
En hoe zit het met gewone foto's, hoe zijn die als je gewoon zelf achter de camera bediend?