Suuszels: Je mooiste foto's staan in link! Mens & dier weet je heel mooi vast te leggen. Blackfoto is wat overbelicht/niet helemaal netjes afgewerkt. €15
D_Desteny: Ook jij hebt de mooiste foto's in de links gezet. Mooie composities/scherpte. €25/30
Ohmydeem: Blijven oefenen.
Let op kleur en compositieCrazyIris: Meer foto's voor de leuk, en daar is niks mis mee, maar als je tegen betaling wil gaan fotograferen probeer dan eens wat bewuster te gaan kijken naar je onderwerpen/omgeving.
kani_ejj: Prachtige platen zitten daartussen, mooi licht! Bij het eerste paard; pas de kleuren aan in lagen. Zo voorkom je dat er op het paard groen/gele vlekken komen. De hondenplaten winnen het wel ruim van de paarden. €35
Yvonne_V: Cleane foto's, €30
cathyenbeau: Leuke plaatjes, maar meer voor jezelf dan om geld voor te vragen. Blijven oefenen.

Brontide: Nette foto's, je gebruikt een reflectiescherm? Het licht komt namelijk wat 'nep' over. Het witte hondje ziet eruit alsof ie net zit te poepen, geen charmante pose.
€30EmmyJoycee: Nette plaatjes, mooi lichtgebruik. €35
LisaxSilvano: Nog geen geld voor vragen, wel blijven oefenen!
Zo.
Ik heb het fotograferen net weer opgepakt met een nieuwe camera.. dus ik ben wel benieuwd.

Fries sneeuw

De onderste twee zijn ouder en gemaakt met een andere camera. Had ik er even bij moeten zetten.
Actie heb ik met mn huidige set nog niet gefotografeerd, 

rond de €45-€50!

...