ja een pak van mijn hart! we dachten de lens echt bijna terug te doen naar de winkel, alles was al nagekeken, IS aan, AF aan,... tot we aan de filter dachten
Fotografeer momenteel met de canon eos 500D en gebruik de lens van tamron 70 - 300, ik bied ook fotoshoots aan en wil het allemaal wat serieuser gaan uitpakken helaas kan ik alleen geen camera kopen van 6000 en een mooi lensje voor 5000.. Nu ben ik uitgekomen bij de Canon D60, body lijkt me goed genoeg! Zag eerst de lens 55 - 250 van canon maar die schijnt op het uiterste niet meer redelijk scherp te zijn? En dat is dus wel wat ik zoek! Nu ben ik bij de EF 70 - 300 uit gekomen van Canon mensen hier ervaring mee en hoe is hij als je hem volledig uit zoomt?
De Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM bedoel je? Leuk objectief hoor VWB de 55-250 hadden we wel al geconstateerd dat die dramafoto's veroorzaakt werden door een slecht UV-filter dus daar hoef je verder niet bang voor te zijn. Verder ga ik met Daniella mee dat in jouw geval een mooie upgrade van je objectief al bijzonder veel verschil zal maken. In je foto's zul je met hetzelfde objectief het verschil tussen een 500D en 60D niet of nauwelijks terugzien.