haha ik heb er echt geen verstand van

maar vind het wel intressant, want wil er wel meer van leren.
dan ga ik nog even opzoek op internet, en als ik een vrag heb vraag ik hem hier..wat waarschijnlijk wel meer vragen zijn dan 1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fairytail schreef:Net de winkel gebelt of ze de lens die ik wil op voorraad hebben krijg ik als advies om toch wel met IS te nemen.
Wat is jullie mening daarover een 70-200 2.8. Ik ga er paarden en natuur/wild opnames mee maken. Het scheelt wel een hele kluif geld
palousa_boy schreef:haha nou, ik moet bekennen dat ik voor 2e hands lenzen niet meer uitgeef dan €200 of ik moet ze in een wionkel moeten kunnen kopen met garantie oid, maar bijv via marktplaats ga ik echt niet hoger.
mocht ik niet tevreden zijn is €200 nog geld, maar liever dat dan dat ik €750 uitgeef en dan niet tevreden ben. dan koop ik liever eerst een 2e hands die iets minder is en dan later een goede als ik precies weet wat ik wil en hoe alles werkt.
daarbij wil ik ook niet op m'n tenen hoeven lopen om ervoor te zorgen dat er niks met m'n lens gebeurd, ik moet gewoon kunnen leven, of ik nou met m'n camera of met m'n fiets bezig ben.