[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 20:49

Week 36
Afbeelding

Jammer van het stukje overbelichte vacht. Zon kwam net door.

Feedback:
PrimaDonna: Mooi gedaan. De kleuren zijn lekker warm
EskeGirl: Hij oogt niet helemaal scherp. Verder vind ik de achtergrond wat druk.
GerdjeHoran: Mooie kleuren en een warm beeld. Niks aan toe te voegen
xMaxxiee: Niet heel bijzonder maar wel mooi scherp
MZorro: Wauw! Prachtig
Birgitje: Ik zou hem iets ruimer uitsnijden. Doordat het oog van het paard dicht is mist hij voor mij net iets bijzonders.
Monbyou: Mooi moment en mooie scherpte-diepte.

MonetteFoto

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 20:54

Mijn week 36:
Afbeelding

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 21:23

CastaMickey schreef:
GerdjeHoran schreef:
week 36

eigenlijk de enige foto die ik heb gemaakt deze week :Y) de ochtend na de storm van zondagnacht

[ Afbeelding ]

feedback

Robin_rikkie: hele mooie compostie! Goed kleurgebruik alleen ik had graag de parasols ook scherp gezien.

Rosslover: leuk moment! De foto mag alleen wel veel kleurrijker

Ismy: weer zo’n heerlijke foto van je! Prachtig moment en de blijdschap spat ervan af

Anouska15: compositie is goed! Alleen het model had er wat meer uit mogen springen

Asselruiter: wauw gave kleuren en mooie DoF!

S_imonee: goede compositie en kleurgebruik. Erg mooi

Taarss: paard lijkt niet helemaal scherp volgens mij. Verder is het licht wel erg mooi

Horsesm: hele goede foto! horizon is wel scheef maar ik vind het niet storend

NESCAFE: heerlijke foto en ik vind het mooi hoe de bomen donker zijn en je aandacht daardoor naar de hond wordt getrokken:

PrimaDonna_: hele fijne foto.

EskeGirl: schattige foto! wel jammer dat het oogje wegvalt

Myhu: gave foto! de omgeving komt mij heel bekend voor, waar heb je hem gemaakt?

Reacties op anderen

Marit: bedankt! Ik ben echt heel erg fan van je foto’s dus heel leuk om een compliment van je te krijgen!

Shiloh: bedankt! Als vierkant is het inderdaad ook leuk

Marjoow: helaas had ik niks te zeggen over de kledingkeuze van de jongen maar ik vond de broek zelf niet storend eigenlijk. Bedankt voor je feedback!

Betekent geen feedback gekregen dat je de foto in orde vindt? :)

ik heb alleen degene die voor mij kwamen op dezelfde pagina feedback gegeven en volgens mij zat je daar dan niet tussen. je hebt zo te zien ook nog geen week 36 ingestuurd

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 21:38

Heb er helemaal niet meer aan gedacht om nog een foto hier te plaatsen :D Heb nog geen nieuwe foto's gemaakt dus even een oude:

Week 36
Afbeelding

Feedback:

M_M_F: De compositie vind ik mooi, maar het paard is niet scherp. Ook vind ik het een beetje gek lijken dat de achtergrond zwart wit is gemaakt en het paard niet. Had dan of alles in kleur gelaten, of alles zwartwit.

_Patriciaa: Mooi scherp, ik had alleen de kat meer uit het midden geplaatst en gekozen voor een andere achtergrond. (rustigere achtergrond zoals een effen kleur, zonder drukke patroontjes)

monbyou: Aww, echt op een leuk moment genomen! Ik had denk ik wel nog wat verder ingezoomd/gecropt. Het rechter beestje is ook helaas niet helemaal scherp, misschien had je een hoger diafragma moeten nemen.

birgitje: Mooie crop, alleen jammer dat het oog net half dicht zit. Verder stoort het dikke touw wel een beetje, maar verder wel een prima foto!

MZorro: Mooie foto, ook een mooie nabewerking! Het paard lijkt alleen door deze nabewerking wel erg flets. Maar goed, dat hoort erbij. Wel fijn om te zien dat eindelijk iemand de horizon recht heeft bij een zee-foto!

xMaxxiee: Naw, echt een lieve foto. Wat een trouwe blik van het hondje en zijn oogjes glanzen mooi. Het enige dat mij stoort is het hout/die balken, misschien kan je die nog wegwerken.

GerdjeHoran: Voor een (letterlijk) huis en tuin foto, mooi gedaan! Mooie kleuren en toffe nabewerking. Super sfeertje zo!

EskeGirl: Nogal een gewoon kiekje, eigenlijk. Te centrale compositie en gewoon niet zo'n boeiende foto, haha. Volgende keer dus meer proberen met compositie, lichtval, omgeving etc :D

PrimaDonna_: Mooie foto, ook op een goed moment genomen. De haren van de meisjes en de paarden waaien mooi in de wind en ze kijken allemaal vrolijk. Je zou wellicht de touwtjes nog weg kunnen werken :)

NESCAFE: Erg gave foto, de hond springt er echt uit. Vind het altijd zo'n cool effect als het onderwerp helemaal onder staat en boven veel ruimte. Zeer origineel!

horsesm: Mooie scherpe foto, ook leuke compositie. Alleen jammer dat het meisje de andere kant op kijkt maar daar kon jij waarschijnlijk niks aan doen :)

taarss: Mooie foto, paard lijkt alleen niet helemaal scherp. Ik vind 'm wel een beetje gelig, maar niet heel storend in dit geval. Wel had ik het paard iets meer gecropt en naar onderen geplaatst.

S_imonee: Knap genomen! Lijkt mij erg lastig in het donker foto's maken. Je ziet wel wat ruis, maar dat is begrijplijk. Mooi moment, verder niks op aan te merken!

Asselruiter: Haha, kippen zijn cool :P Echt leuk hoe je hem hebt vastgelegd. Mooi scherp ook! Lijkt me zeer lastig met zo'n beest dat constant zijn kop op en neer beweegt. Goed gedaan dus!

Anouska15: Prima foto, mooie compositie en mooie pose van het model. Wel had ik de foto wat meer opgelicht, nu is het qua kleur een beetje somber.

ismy: Hele leuke spontane foto! Zo een zou ik ook wel willen hebben als ik ging trouwen. Niet iets geforceerd/geposeerd, maar gewoon een leuk spontaan moment. Goed gedaan!

rosslover: Mooi moment van de foto! Wel vind ik de achtergrond erg storend en de horizon nogal scheef.

Robin_Rikkie: Mooie zomerse vakantiefoto, die zou zo in een tijdschrift kunnen :D Leuke compositie dat je ze zo 3 op een rij ziet, die parasollen. Niks op aan te merken!

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 22:11

IsaCalixa: Leuke foto, ik had hem links iets meer ruimte gegeven. En misschien wel het touw even weggeshopt
M_M_F: De foto lijkt wat onscherp en overbelicht. Wel een mooie compositie. Misschien in het vervolg de hele foto zwart wit maken, want hier kijk je naar mijn mening een beetje raar op.
Patriciaa: Leuke foto. Ik had hem aan de bovenkant nog iets meer ruimte gegeven. Nu staan wat haren er niet helemaal op en dat doet een beetje afbreuk aan de foto. Misschien in het vervolg wat meer vanaf onderen fotograferen. Zegmaar op de hoofdhoogte van de kat.
Monbyou: Leuke foto. Mooi moment. Foto lijkt alleen heel iets onscherp bij het rechterdier.
Birgitje: Leuke foto. Ik had wel gekozen voor of helemaal close-up of gewoon het hele hoofd erop. Nu zit het er een beetje half tussen in en dat ziet er een beetje raar uit.
MZorro: Wat een gave foto zeg!!

Mijn week 35 nog (door intro en begin van mijn opleiding is dat even vergeten, daarom ook een oude foto)
Afbeelding

En week 36
Afbeelding

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-15 22:36

Mijn week 36:
Afbeelding

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 23:25

GerdjeHoran schreef:
CastaMickey schreef:

week 36

eigenlijk de enige foto die ik heb gemaakt deze week :Y) de ochtend na de storm van zondagnacht

[ Afbeelding ]

feedback

Robin_rikkie: hele mooie compostie! Goed kleurgebruik alleen ik had graag de parasols ook scherp gezien.

Rosslover: leuk moment! De foto mag alleen wel veel kleurrijker

Ismy: weer zo’n heerlijke foto van je! Prachtig moment en de blijdschap spat ervan af

Anouska15: compositie is goed! Alleen het model had er wat meer uit mogen springen

Asselruiter: wauw gave kleuren en mooie DoF!

S_imonee: goede compositie en kleurgebruik. Erg mooi

Taarss: paard lijkt niet helemaal scherp volgens mij. Verder is het licht wel erg mooi

Horsesm: hele goede foto! horizon is wel scheef maar ik vind het niet storend

NESCAFE: heerlijke foto en ik vind het mooi hoe de bomen donker zijn en je aandacht daardoor naar de hond wordt getrokken:

PrimaDonna_: hele fijne foto.

EskeGirl: schattige foto! wel jammer dat het oogje wegvalt

Myhu: gave foto! de omgeving komt mij heel bekend voor, waar heb je hem gemaakt?

Reacties op anderen

Marit: bedankt! Ik ben echt heel erg fan van je foto’s dus heel leuk om een compliment van je te krijgen!

Shiloh: bedankt! Als vierkant is het inderdaad ook leuk

Marjoow: helaas had ik niks te zeggen over de kledingkeuze van de jongen maar ik vond de broek zelf niet storend eigenlijk. Bedankt voor je feedback!

ik heb alleen degene die voor mij kwamen op dezelfde pagina feedback gegeven en volgens mij zat je daar dan niet tussen. je hebt zo te zien ook nog geen week 36 ingestuurd

Jawel, vlak voor je. Jammer dat niemand de moeite neemt om een linkje te bekijken omdat mijn foto niet door de verkleiner heenkomt omdat hij te groot is.

Citaat:
Feedback:
S_imonee: ik vind te foto te donker en er zit ook wat ruis overheen. Verder is hij gaaf!
Asselruiter: Technisch correct denk ik maar ik vind hem wel wat saai.
Anouska15: Jammer van die vage vlekken voor je model, en ik vind de foto ook nog wat donker eigenlijk.
rosslover: De kwaliteit van deze foto vind ik er niet super uitzien. Hij lijkt niet helemaal scherp en de kleuren zijn flets. Ik zou het voor het galopmoment ook mooier vinden als de foto een fractie later gemaakt was.
ismy: Mooie spontante foto!

http://i61.tinypic.com/2hf6m3a.png

horsesm: Mooie foto alleen let erop dat je je horizon recht houdt.
taarss: Mooie foto!
NESCAFE: Mooie foto maar ik vind de bomen te donker.

Zo nu moeten mensen stoppen met foto's te sturen terwijl ik dit bericht erdoorheen probeer te krijgen :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 00:00

Week 36, mijn steun en toeverlaat, mijn maatje <3
Afbeelding

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 08:50

Castamickey sorry hoor maar het was ook al weer half 12 :+ ik heb bij je geplaatste berichten terug gekeken toen je het opmerkte maar ik zag geen foto staan met week 36 erbij... mijn excuses

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 10:09

Feedback vanaf pagina 329

Had ik gisteren bijna heel week 36 feedback gegeven... druk ik de pagina weg 8)7
Dus ik doe nu maar even een klein stukje.. ;)

Robin_Rikkie
Heel mooi gedaan! Niks op aan te merken.
rosslover
Het meisje lijkt mij niet helemaal scherp. Ik vind de foto ook een beetje aan de donkere kant.
ismy
Mooie foto! Niks op aan te merken.
Anouska15
Mooie foto en mooie pose. Ik had de foto nog iets lichter gemaakt.
Asselruiter
Mooie foto! De foto is mooi scherp. Niks op aan te merken.
taarss
Mooie foto! Mooie kleuren en compositie, niks op aan te merken.
Bedankt voor je feedback. Dat klopt. Het is niet de beste foto die ik gemaakt heb. Ik heb hiervoor ook nog geen juiste lens, vandaar ook de ruis.
horsesm
Goed getimed. Ik had het persoonlijk mooier gevonden als het paard er helemaal op stond.
Bedankt voor je feedback. De ruis is inderdaad jammer.. Ik heb hiervoor nog niet de juiste lens aangeschaft.
NESCAFE
Mooie foto. Je hebt er een hele fijne sfeer in gebracht. Het tuigje vind ik niet storend.
CastaMickey
Mooie foto, hele mooie achtergrond. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van teugels op de foto. Ik had ze laten hangen en later weg gewerkt.
Bedankt voor je feedback. Ben het met je eens.. Helaas had ik niet de juiste lens. En de lichtomstandigheden waren ook echt bagger..
PrimaDonna
Mooie foto! Leuke compositie, niks op aan te merken.
EskeGirl
Mooie foto! Jammer dat het oogje een beetje wegvalt.
GerdjeHoran
Mooie foto. Niks op aan te merken.
Bedankt voor je feedback.
XMaxxiee
Lieve foto. Mooie die twinkeling in de ogen.
MZorro
Mooie foto! Niks op aan te merken
birgitje
Mooie foto. Jammer dat het paard zijn oog bijna dicht heeft.
monbyou
Lieve foto! Niks op aan te merken
_Patriciaa
Leuke foto, jammer van de schaduw aan de linkerkant.
M_M_F
Mooie foto. Normaal ben ik niet zo'n fan van teugels, maar die vind ik in deze compositie helemaal niet storend.
IsaCalixa
Leuke foto. Persoonlijk had ik het touw even weg gewerkt. Verder niks op aan te merken.
Bedankt voor je feedback. De ruis is er inderdaad. Ik had niet de juiste lens gebruikt..
glenstorm
35: Leuke foto. Niks op aan te merken
36:Goed getimed! Mooie foto, niks op aan te merken.
Agossie
Mooie actiefoto! Niks op aan te merken.
Tigress
Mooie foto! Wat ligt hij er heerlijk bij! <3 Niks op aan te merken.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 10:26

Afbeelding

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 10:45

Mijn week 36:

Afbeelding

Feedback:

Marjoow: Leuke foto, leuk met het tegenlicht gewerkt. De overbelichting geeft een leuk effect, maar ik vind het misschien net iets te...

Tigress: Een beetje bedroefde foto haast, maar het heeft wel heel veel sfeer en ik vind de pose erg leuk. Ik irriteer me een klein beetje aan het witte vlekje in de linker oog, die zou ik zelf denk ik even weggewerkt hebben. Mooie scherpte diepte gebruikt!

Agossie: Mooi moment en mooi scherp, verder vind ik de foto niet zo heel erg bijzonder. Daarom zou ik de foto denk ik ook net iets anders uitgesneden hebben, met de honde centraal.

@glenstorm: Week 35 vind ik echt een hele leuke foto. Heel simpel, maar wel mooi scherp en daarom heeft het wel wat. Week 36 vind ik het jammer dat de boom om gevallen is en het meisje niet vooruit kijkt, maar ja, daar kun jij natuurlijk weinig aan veranderen. Ik vind de kleuren ook een klein beetje grauw. Maar verder wel een mooi moment en mooi scherp.

@IsaCalixa: Ik vind de foto van zichzelf op zich best mooi, ik vind alleen een beetje dat er wat betreft de modellen weinig vanaf spat. Paardje heeft niet zo veel expressie en het meisje vind ik ook een beetje passief/nonchalant. wel heb je de scherpte diepte mooi gebruikt.

@M_M_F: Ik weet niet helemaal zeker, maar de foto lijkt wat onscherp. Misschien is die scherp gesteld op de nek en niet op het oog? Verder vind ik de achtergrond wel mooi onscherp en ook rustig in verhouding met het witte paard.

_Patriciaa: Aah, wat een schatje. Ik vind het jammer dat een deel van haar gezichtje in de schaduw valt, waardoor haar koppie er voor mijn gevoel net niet helemaal uit komt. Ik weet niet of je met lightroom werkt, maar dan zou je met een radiaal filter wellicht die kant van het gezicht wat kunnen proberen op te lichten.

monbyou: Aah, hele schattige foto, mooi moment zo samen en ook mooi scherp, en mooi onscherp op de achtergrond. Jammer dat ze wat vacht betreft niet een iets warmere kleur hebben. Wellicht zou ik in de bewerking hebben geprobeerd die warmte er iets meer uit te halen, maar wellicht is dat niet mogelijk zonder dat het nep eruit gaat zien.

birgitje: Sorry, ik vind de foto niet zo heel erg geslaagd. Opzich heb je de kleuren mooi te pakken, maar wat compositie betreft vind ik het gewoon net niet. Die pluk haar die voor het oog valt em dat het paard zijn ogen half dicht heeft, maakt dat de foto naar mijn smaak wat weinig expressie heeft.M

MZorro: Hele gave foto! Mooie sfeer, en prachtig hoe het paard erbij staat. Ik stoor me alleen een beetje aan het stukje water links en de wolk erboven op de foto die net anders van kleur lijkt te zijn, waardoor het als een vlek lijkt. Is daar iets weggewerkt?

xMaxxiee: Aahw, wat een dotje. Mooi foto en inderdaad een goede keuze voor een zwart wit. Zo komt de expressie van het hondje er extra uit. Ik heb er eigenlijk niks op aan te merken.

GerdjeHoran: Wouw, hele mooie foto waar de kleuren erg gaaf uit komen. Veel contrasten tussen natuurlijk en dat glanzende dak. Ja ik vind hem erg geslaagd.

Eskegirl: Sorry, ik vind hem niet zo heel erg bijzonder. Het konijn lijkt niet helemaal scherp? Ook vind ik de achtergrond met dat rood erg onrustig. Wellicht was die wat compositie betreft wat beter geslaagd als het konijn iets gedraaid had gezeten/ je hem iets meer van voren had geschoten.

PrimaDonna_: Erg leuke foto! Kleuren komen er goed uit en mooi scherp. Jammer dat het achterste paard gedraaid staat ten opzichte van het voorste, had het wel gaaf gevonden als ze alle4 zij aan zij hadden gestaan zeg maar. Verder niets op aan te merken.

CastaMickey: Leuke foto. Jammer dat het hoofd overbelicht is. Werk je in lightroom of een ander bewerkingsprogramma? Dan zou ik kijken of je de hooglichten er nog wat meer uit kunt halen, desnoods alleen op het hoofd.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 11:01

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 13:31

Week 36.

Foto vanaf mn mobiel.
Camera deze week niet aangeraakt maar wil geen oude foto inleveren.

Afbeelding

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 14:33

Week 36:

Afbeelding

---------------------

Maaaarije: Prachtige lucht! Mooi sfeerplaatje jammer dat de kwaliteit niet helemaal top is verder erg mooi.

Shiloh Mooie foto, de omgeving trekt meer mijn aandacht dan het onderwerp eigenlijk. Misschien een grotere scherptediepte hier wat meer de focus op had kunnen leggen.

Marjoow Hele mooie foto, lekker sfeertje en prachtig licht!

Tigress Prachtige foto met veel emotie! Ik snap alleen niet helemaal waar de achterkant van de hond zich moet bevinden maar ik denk dat hij op een bankje ligt? Ook zie ik wat gekloonde snorharen rechts in beeld, die zou ik nog even netjes weg poetsen.

Agossie Ja mooi actie shot! Ik vind dat altijd erg moeilijk om vast te leggen van die vliegensvlugge honden :D. De kwaliteit lijkt niet helemaal lekker maar dat is denk ik te danken aan de upload ik neem aan de het onderwerp netjes scherp is.

glenstorm
Week 35: Prima foto, niet zo'n heel interessant onderwerp maar wel netjes vastgelegd :) Ik had misschien de rechterschoen nog iets opgelicht of de hele foto.
Week 36: Mooie actie foto, jammer dat de ruiter net de andere kant op kijkt maar dat past anderzijds ook wel weer goed bij het beeld :D

IsaCalixa Ik vind de foto erg mooi, technisch goed en fijne achtergrond. Ik ben alleen benieuwd naar het moment hierna zeg maar waar het paard naar de hand reikt.

M_M_F Prachtig paard en mooie foto, super fijne kleuren! Ik zie alleen wat paars op de billen en langs de teugels en neusriem.
Laatst bijgewerkt door showteam op 07-09-15 15:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 15:11

Goed dat je het zegt, wat me niet opgevallen! Ik pas het meteen even aan :)
Hij ligt inderdaad op een smal bankje :P

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 15:26

Week 36
Afbeelding
Ben al de hele week niet lekker dus net deze maar gewoon thuis gemaakt.

Feedback:
Tigress - wat een ontzettend lieve foto, erg mooi zo in zwart-wit
Marjoow - leuk gedaan. Ik zou m denk ik iets donkerder nog mooier hebben gevonden
Shiloh - Ik zou zelf de foto wat verder bijgesneden hebben, en misschien iets oplichten, ik denk dat de aandacht dan meer op de hond zou liggen. Verder mooie foto.
Maaaarije - Gaaf qua compositie, mooi hoe die lucht achter de bomen vandaan komt. Jammer dat je je camera niet mee had
Showteam - wat een ontzettend leuke foto, niks op aan te merken

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 15:51

Mijn POTW:

Sorry voor het logo, was een evenement.

Afbeelding

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 16:15

Week 36, de enige foot die ik deze week maakte!

Afbeelding

Feedback
Ylvy: Moeilijke omstandigheden! Scherpte foto's maken is dan niet makkelijk. Knap gedaan :D
TeSzZz: Mooi! Goed scherp op de oogjes. Wel allebei de oortjes er net afgesneden. Iets om op te letten, maar stoort me nu niet!
showteam: oh wat een heerlijke foto <3 Op jouw foto's lijkt het altijd eeuwig lente :')
Maaaarije: De zwarte tinten vind ik iets te donker, maar wel hele mooie sfeer! Misschien dus enkel de schaduwen ietsjes oplichten!
Shiloh: De foto is heel rg centraal genomen, met het onderwerp echt in het midden. Je zou op de grond kunnen gaan liggen, waardoor je meer op ooghoogte komt en de scherptediepte ook heel mooi weg loopt over de grond. Dan zou je ook wat meer van de bovenkant op de foto kunnen nemen en heb je al een veel interessanter beeld!

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 16:19

Dankje Marit, inderdaad erg lastig.
Maar ik vind dat die kinderen ook foto's verdienden, vooral zo in de regen :j

Mooie foto, vind je sprinkhanen snel? Ik kom ze nooit tegen :')

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 16:23

Week 36, hier ook de enige foto van deze week. Ben er niet heel tevreden mee, vind het jammer dat de rechterkant zo zwart is maar vind het ook niet mooi als ik hem te licht maak :Y)

Afbeelding

Ylvy, hier zit er regelmatig zo'n joekel in de tuin :))

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 16:30

Nee nooit eerder gezien maar hij zat er inene 's morgens. Dan zijn ze nog niet zo snel ook, dus kon rustig spullen pakken en hij bleef gewoon netjes zitten.

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 16:35

Week 36

F3.2
1/1000
200 MM
ISO 200

Afbeelding
IMG_1813-4BWC by Hilly W, on Flickr

Zal deze week ook weer een begin maken aan de feedback :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 16:46

Week 36
Poging om mijn eigen hond in de heide te fotograferen (baasje ligt op de grond, aanvallen!!!). :')

Afbeelding

f/4
1/750 seconden
ISO 100
Brandpunt 160 mm

Bijlezen + feedback volgt nog.

Dandy200

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 17:15

Mijn foto voor week 36:

Afbeelding

Geüpload via Picasa.

Gemaakt gister tijdens de monté koers op Alkmaar.