Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lauraa schreef:Mijn week 36:
marleen_a_a: Het zou net wat mooier zijn als de scherpte in het midden van de bloem had gelegen. Mooie kleuren wel, en tof met die regendruppels ook. Vliegje zou je wel gemakkelijk kunnen wegwerken denk ik.
PrimaDonna_ schreef:Week 36:
Afgelopen week mijn camera helemaal niet vast gehouden door een drukke werkweek.
Dus weer een foto van mijn laatste shoot met 2 zussen.
[ Afbeelding ]
GerdjeHoran schreef:week 36
eigenlijk de enige foto die ik heb gemaakt deze weekde ochtend na de storm van zondagnacht
[ Afbeelding ]
feedback
Robin_rikkie: hele mooie compostie! Goed kleurgebruik alleen ik had graag de parasols ook scherp gezien.
Rosslover: leuk moment! De foto mag alleen wel veel kleurrijker
Ismy: weer zo’n heerlijke foto van je! Prachtig moment en de blijdschap spat ervan af
Anouska15: compositie is goed! Alleen het model had er wat meer uit mogen springen
Asselruiter: wauw gave kleuren en mooie DoF!
S_imonee: goede compositie en kleurgebruik. Erg mooi
Taarss: paard lijkt niet helemaal scherp volgens mij. Verder is het licht wel erg mooi
Horsesm: hele goede foto! horizon is wel scheef maar ik vind het niet storend
NESCAFE: heerlijke foto en ik vind het mooi hoe de bomen donker zijn en je aandacht daardoor naar de hond wordt getrokken:
PrimaDonna_: hele fijne foto.
EskeGirl: schattige foto! wel jammer dat het oogje wegvalt
Myhu: gave foto! de omgeving komt mij heel bekend voor, waar heb je hem gemaakt?
Reacties op anderen
Marit: bedankt! Ik ben echt heel erg fan van je foto’s dus heel leuk om een compliment van je te krijgen!
Shiloh: bedankt! Als vierkant is het inderdaad ook leuk
Marjoow: helaas had ik niks te zeggen over de kledingkeuze van de jongen maar ik vond de broek zelf niet storend eigenlijk. Bedankt voor je feedback!