Mijn tweede jaar op een rij volgemaakt.
Bedankt voor jullie feedback.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:C_estmoi: Hoe heb je die foto gemaakt? Uit je autoraampje gehangen? Ik vind hem juist wel leuk, een foto die je zo bij een nieuwsbericht zou kunnen plaatsen. Omdat je het niet vaak ziet, zo'n foto vind ik het leuk dat je hem er tussen hebt gedaan!
it_is_me schreef:Bedankt voor de feedback, Marjo. Ik heb zitten twijfelen waar ik het vlammetje op de foto wilde hebben. In het midden vond ik te gewoon, vandaar de keuze voor links, maar wellicht toch iets te veel naar links. Blijft toch wel lastig om een mooie en goede compositie te creëren (een mooi werkpunt voor volgend jaar. Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe jij de kleur en sfeer zou hebben gedaan.
Marjoow schreef:Laatste keer feedback in 2014
Citaat:Agossie: Lieve plaat! Niet heel bijzonder, maar een die je als eigenaar toch enorm graag wilt hebben met je dier! Goed gelukt
Over het algemeen zie ik echt vooruitgang, bij iedereen! Er word beter nagedacht over de foto en de foto's zien er kwalitatief veel beter uit dan in het begin van het jaar waar ik soms dacht dat er maar lukraak een foto gepost werd. Een geslaagd jaar en ik kijk uit naar wat jullie er in 2015 van gaan maken! Mocht je vragen hebben op mijn feedback, sta ik er altijd voor open. Hoewel het soms misschien wat hard over kan komen, heb ik nergens de bedoeling om iemand naar beneden te halen. Juist van de mindere platen kun je goed leren! Geen enkele foto is fout, maar probeer iets te doen met de feedback!
Marjoow schreef:Ik vind de kleur te mat. Ik zou dus kijken of ik de foto qua kleur warmer zou kunnen maken, en daarmee gelijk een warmere sfeer proberen te creëren, dit kan al best makkelijk door bijvoorbeeld een langere sluitertijd te nemen voor meer licht, en vervolgens je witbalans aan te passen voor meer warme kleuren![]()
Ik had vorig jaar ook vuurwerk: [FK] [FOTO] Fireworks
Misschien dit jaar weer, ik ga iig weer klaarstaan met de camera