Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mireille schreef:Toegevoegd: Olympus E-510
manzano schreef:De 350D is echt een stúk beter dan de 300D, dus in die zin is het dan zeker een vooruitgang. Ik zie hem regelmatig voor stuntprijzen bij de mediamarkt voorbij komen.
Kusx_Lisa schreef:Heeft iemand de Nikon D-40, en daar info over?
manzano schreef:De 350D is echt een stúk beter dan de 300D, dus in die zin is het dan zeker een vooruitgang. Ik zie hem regelmatig voor stuntprijzen bij de mediamarkt voorbij komen.
xDramaQueen schreef:manzano schreef:De 350D is echt een stúk beter dan de 300D, dus in die zin is het dan zeker een vooruitgang. Ik zie hem regelmatig voor stuntprijzen bij de mediamarkt voorbij komen.
in utrecht liggen ze er niet meer, ze zouden in janu. laatste 20 binnen krijgen en dat zou het toch wel zijn.. alhoewel bellen is nartuurlijk erg slim, ik betaalde 388 eurie
Silfanoo schreef:Weet iemand of de Canon EOS 350D Een goede & Fijne camera is? Iemand ervaring ermee?
HouVanUtopia schreef:Kusx_Lisa schreef:Heeft iemand de Nikon D-40, en daar info over?
Ik heb de Nikon D40x en mijn vriende De D40 wij zijn er beide zeer tevreden over en wil nooit meer iets anders!!
manzano schreef:xDramaQueen schreef:in utrecht liggen ze er niet meer, ze zouden in janu. laatste 20 binnen krijgen en dat zou het toch wel zijn.. alhoewel bellen is nartuurlijk erg slim, ik betaalde 388 eurie
Oh, dat kan........ik kom nooit in de winkel zelf eigenlijk, maar snuffel de folders van verschillende filialen regelmatig ff door op internet
xDramaQueen schreef:staat niet al te best bekend. tenminste wat ik ervan hoor