Ik heb oefenmateriaal voor m'n pastelkrijt nodig!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IcePrincess schreef:Die Fjord is wel ontzettend gaaf zeg, hele mooie foto.
Alina, ik ben wel ontzettend benieuwd naar jouw foto/tekeningmuur!
Hij is weer heel mooi valiente, vooral het hoofdstel helemaal super!
valiente schreef:de foto is te onduidelijk eef
de rand om het oog wat duidelijker maken, meer detail etc.
verder valt er niet zoveel op die foto te zien
p.s. Lowlands
valiente schreef:Alina schreef:Whahaha, dat wil je niet weten![]()
De muren hangen compleet vol met tekeningen, foto's, schilderijen, van alles![]()
En ik wil alleen maar meer!!!![]()
![]()
![]()
klein stukje muur; http://www.mijnalbum.nl/Foto=MTDZDXGO
die van mij hangt bovenaan
elanor schreef:Nujaro, even een tip als je toch aan het wachten bent.
Dit is gewoon niet zo'n fijne foto. Hij is van voren en schuin van onderen genomen, dat is gewoon een rothoek om te tekenen, omdat de neus zeg maar 'groot' in beeld is. Ook staat zijn mond open en ziet hij er niet zo alert uit, hij ligt een beetje te suffen. (wel lief, maar niet zo aantrekkelij kom te tekenen.)
Het is een hele leuke pony met een mooie bles, misschien is het leuker om een nieuwe mooie hoofdfoto te maken? Van schuin opzij is het mooist om te tekenen. Aangezien mensen er dus heel veel tijd in zo'n tekening stoppen is het leuker om dan ook een mooie foto te hebben, dan heb je ook een sprekendere tekening.
nujaro schreef:elanor schreef:Nujaro, even een tip als je toch aan het wachten bent.
Dit is gewoon niet zo'n fijne foto. Hij is van voren en schuin van onderen genomen, dat is gewoon een rothoek om te tekenen, omdat de neus zeg maar 'groot' in beeld is. Ook staat zijn mond open en ziet hij er niet zo alert uit, hij ligt een beetje te suffen. (wel lief, maar niet zo aantrekkelij kom te tekenen.)
Het is een hele leuke pony met een mooie bles, misschien is het leuker om een nieuwe mooie hoofdfoto te maken? Van schuin opzij is het mooist om te tekenen. Aangezien mensen er dus heel veel tijd in zo'n tekening stoppen is het leuker om dan ook een mooie foto te hebben, dan heb je ook een sprekendere tekening.
heej
dat vind ik een hele goeie tip al zeg ik het zelf
zou dit een beter zijn??
Amanda schreef:Mietje, heb je nog een oogfoto nodig?
Ik heb er wel een aantal.
*foto's*